AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Som trådtittel sier, hva synes dere om penisperler? Greit eller avstøtende? Går det greit under oralsex eller ville dere helst hatt en som ikke har det? Hvordan ville dere reagert hvis det var ONS?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Her står det om det på wiki En litt mildere variant Kan ligne på talger/kviser men er noe annet, ikke smittsomt.
Antlers Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Mener du de bittesmå nuppene noen menn kan få på penis, eller de stålperlene man legger inn under huden? Om du mener nuppene så har jeg ingen problemer med det, men må innrømme at det hadde vært lite fristende å ta den i munnen om nuppene stod tett i tett langs hele kanten. ONS har jeg ikke, så det kan jeg ikke svare på. Om det gjelder stålperler; nei takk. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Mener du de bittesmå nuppene noen menn kan få på penis, eller de stålperlene man legger inn under huden? Om du mener nuppene så har jeg ingen problemer med det, men må innrømme at det hadde vært lite fristende å ta den i munnen om nuppene stod tett i tett langs hele kanten. ONS har jeg ikke, så det kan jeg ikke svare på. Om det gjelder stålperler; nei takk. Ja mener de små nuppene. Heldigvis er ikke mine så store som man ofte ser på bilder, og de er bare på sidene av penishodet. Og de er heller ikke så tett som på de fleste bilder.
Antlers Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Ja mener de små nuppene. Heldigvis er ikke mine så store som man ofte ser på bilder, og de er bare på sidene av penishodet. Og de er heller ikke så tett som på de fleste bilder. Da er det neppe noe du trenger å bekymre deg for. Kjæresten min har slike (noen få), og jeg vil egentlig anbefale deg å gjøre som han gjorde; han fortalte meg om de på forhånd så jeg slapp å lure på hva det var. Fort gjort at en jente blir skeptisk med tanke på f.eks kjønnssykdom om hun aldri har hørt om disse perlene før. Ikke misforstå - jeg synes ikke du har noen plikt til å fortelle, men det er veldig greit å på forhånd være klar over at det er helt ufarlig
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Kjæresten har noen sånne, gjør meg ingenting. Oralsex utfører jeg bare i fast forhold, eller med kondom, så ingen betydning i forhold til det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå