Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Vi hadde gledet oss til en weekend i London, også regnet hele den "fucking helgen" bort, i tillegg til en masse sperringer og faanskap rundt besøket til Bush :evil: Penger rett i dass med andre ord
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #2 Skrevet 24. november 2003 Vi var også i London i helgen. Enig i at det ble VELL mye nedbør.... har vell aldri hatt en så dryppende og våt paraply før..... mente en stund at det regnet igjennom den...... MEN noen sperringer etc opplevde vi overhodet ikke! Kommer kanskje ann på hvor dere fartet kanskje? Vi holdt oss i sentrale shoppingstrøk, og det var ingen problemer overhodet med å komme seg frem. Alt i alt en svært vellykket helg, hadde det ikke vært for nedbøren. Men når man har det hyggelig og er i godt selskap (!) så glemmer man også regnværet :blunke: Ps penga gikk ikke rett i dass, men til all den shoppingen vi fikk gjort
Gjest Étoile Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Man får det ikke mer moro enn man lager selv.....
ehu Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Du kan jo ikke la regnvær stoppe deg !! Det er da masse å gjøre/se innendørs i London !!
Piglet Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Jeg var også i London i helgen, og vil ikke si at regnet stoppet meg. Uansett kan ikke regn i London komme som en stor overraskelse... Bush merket jeg heller ikke noe til. Han forhindret meg ihvertfall ikke i å shoppe masse. Tror nok bare du var litt uheldig. Piglet
Lise79 Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Det er desverre ikke vær-garanti når man reiser på ferie. Så regn må man ta med et smil, og trøste seg med at man ser noe annet enn det man gjør i hverdagen. =) Og som det er sagt tidligere her så er det masse å ta seg til innendørs i London.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå