Sophie-Ann Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Kjæresten min og jeg har ikke vært sammen så lenge, men vi har allerede snakket masse om å gifte oss og hvordan vi ønsker dagen skal være. Dette kommer ikke til å skje med det første, men vi koser oss med tanken, det er så deilig å vite at vi er på samme plan. Jeg satt og tittet litt på kjoler på Ebay og fant drømmekjolen til den nette sum av 1000 kr, så jeg kjøpte den!!!! Han vet om det og er enig i at jeg måtte kjøpe den. Så jeg har da faktisk kjøpt kjole før han har fridd...ganske sinnsykt spør du meg 2
Pinkee Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Den som intet våger, intet vinner Gratulerer med drømme-kjolen , syntes du gjorde det rette jeg, så får vi bare krysse fingre for drømme-frieri og drømme-bryllup etterhert 1
Golde Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Det var sprekt gjort av deg! Ja, man bør benytte de sjansene man får
Sophie-Ann Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Helt sinnsykt, spør du meg! Men jeg måtte bare kjøpe den, var redd for at jeg ikke skulle få tak i den senere...Når det gjelder frieri, så har jeg en liten mistanke om når, men det er da ikke i såfall før til neste år, så vi får se om jeg får rett
Gjest Doh Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Så gøy. Skjønner godt at du ikke lot sjansen gå fra deg når du fant drømmekjolen. Og når kjæresten var enig tyder jo det på at det kommer et frieri etter hvert Jeg var ganske sikker på at samboeren kom til å fri i sommer og jaggu gjorde han det i juni(ikke den dagen jeg trodde for det hadde blitt for åpenbart så overrasket meg en annen dag i stedet). Blir spennende å se om han frir når du tror da
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Jeg er ikke helt enig i at det var kult og artig osv, for du sier selv at dere ikke har vært sammen så veldig lenge, dermed kan vi vel regne med at det er år og dag til bryllupet står? Når du allerede har kjøpt kjolen din flere år på forhånd, så må du passe på så du faktisk kommer deg ned i den dagen det gjelder. Du må beholde kroppen du har nå da Og om det ikke blir bryllup med din nåværende, kan du jo alltids spare den til den neste du møter, men spørs om du vil bruke en kjole som du kjøpte til et bryllup tiltenkt til en annen. 3
Sophie-Ann Skrevet 12. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2011 Vel, jeg har født to barn, og kroppen min har ikke forandret seg, så det er jeg ikke redd for. Og når han frir, så kommer bryllupet til å stå innen 2-3 mnd. Så jeg tror ikke dette blir noe problem
Moscato Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Jeg er ikke helt enig i at det var kult og artig osv, for du sier selv at dere ikke har vært sammen så veldig lenge, dermed kan vi vel regne med at det er år og dag til bryllupet står? Når du allerede har kjøpt kjolen din flere år på forhånd, så må du passe på så du faktisk kommer deg ned i den dagen det gjelder. Du må beholde kroppen du har nå da Og om det ikke blir bryllup med din nåværende, kan du jo alltids spare den til den neste du møter, men spørs om du vil bruke en kjole som du kjøpte til et bryllup tiltenkt til en annen. Det er ikke alle som går opp og ned i vekt uten kontroll Og om det skulle bli slutt, så kan den jo alltids selges. Sjansen for å tape noe særlig på dette er uhyre liten, i bunn og grunn. 1
Sophie-Ann Skrevet 12. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2011 Av og til må man bare ta en sjanse, rett og slett! 2
Brukernavn Skrevet 15. august 2011 #11 Skrevet 15. august 2011 Jeg er så glad i å se på kjoler - du har ikke lyst til å legge inn bilde av drømmekjolen din, da?
Eudyptula Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Har du fått drømmekjolen til den prisen, har du vært utrolig heldig! Enig med Moscato, her har du uansett lite å tape
Anglofil Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Jeg kjøpte min kjole fra eBay nesten tre år før jeg giftet meg, rett etter at jeg ble forlovet. Det var kjolen jeg brukte da jeg giftet meg, og den satt som et skudd. Jeg hadde gått en del ned siden jeg kjøpte den, men så lenge det er snøring var ikke det noe problem. Jeg angret aldri på det. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #14 Skrevet 15. august 2011 Jeg gjorde det samme for noen år siden, vi valgte en kjole sammen på Ebay og bestilte den - før han hadde fridd. Kjolen kostet ca 1200 kr - men når den kom i posten så hadde jeg bare lyst til å grine. Den var LANGT i fra like fin som på bildet.. Husk på at de legger ut flotte bilder av originale merkevarer, og så syr de billige kopier ut i fra dem. Min så helt forferdelig ut, den var altfor liten, og de hadde brukt et grusomt nylon-lignende stoff (sånn som bråker når man beveger seg.. som regntøy og enkelte typer grilldresser) Det skulle være påsydde blomster i livet på ene siden, og de så ut som de var laget av en treåring. - og jeg ble selvfølgelig nødt å bruke enda flere tusenlapper på en helt ny kjole. Og jeg har til dags dato aldri hørt om noen som har vært 100%fornøyd med brudekjolekjøp derfra. Mener ikke å ødelegge gleden din, men synes du bør være forberedt på at det er store sjanser for at kjolen du får ikke svarer helt til forventningene.
Anglofil Skrevet 15. august 2011 #15 Skrevet 15. august 2011 Tja, en idé er kanskje å be om å se ordentlige bilder av kjolen, dvs ikke promoteringsbilder, på den måten har jeg hørt om mange som har blitt fornøyd. Uansett, man skal aldri kjøpe noe fra eBay som man ikke har råd til å tape. Jeg selv betalte 1000 kr inkl. frakt. Klart 1000 kr er en del, men noe jeg syntes var verdt å risikere. Ville derimot neppe gitt så mye mer enn det. Mvh Yvonne
Sophie-Ann Skrevet 16. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg velger kun selgere med positiv feedback og har kjøpt kjole før på Ebay med meget godt resultat, så jeg tar sjansen Her er kjolen Endret 16. august 2011 av Sophie-Ann
Scorpina Skrevet 16. august 2011 #17 Skrevet 16. august 2011 Jeg velger kun selgere med positiv feedback og har kjøpt kjole før på Ebay med meget godt resultat, så jeg tar sjansen Her er kjolen Har bare èn ting å si om kjolen; NYDELIG!!!!! *dånedimpe* Skjønner godt du kjøpte kjolen (før din tilkomne har fått ut finger'n og fridd ) Men jeg tror dette (med bryllup altså) er noe som ligger latent i mange jenter....leeenge før de har funnet seg en tilkommen, blitt forlovet eller blitt fridd til; man har en liten idè om hvordan man vil at kjolen skal se ut. Når du TS så finner din kjole til en sinnsykt bra pris - KLART du måtte slå til!! ...så da er det bare å vente på at du oppretter bryllupsdagbok snart
cecwc Skrevet 16. august 2011 #18 Skrevet 16. august 2011 Det er jo helt vilt som du sier, men det er jo også ganske koselig! Kjolen var nydelig! Gratulerer og lykke til!
Sophie-Ann Skrevet 16. august 2011 Forfatter #20 Skrevet 16. august 2011 (endret) Tusen takk jenter!! Han frir nok ikke før til neste år, men jeg har god tid Jeg skal opprette dagbok når det skjer!! Endret 16. august 2011 av Sophie-Ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå