Gå til innhold

Skal vi danse 2011


Cherish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg kommer til å følge litt med! Når det gjelder deltakerne vet jeg ikke hvem jeg er mest redd for; synes både Rune Larsen, Anne Anka og Inger Lise Hansen er en smule skremmende... :bond: Skal derimot bli moro å se Lars Bohinen og Noman Mubashir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var litt av en gjeng! (Basert på innlegget over, har ikke sjekka om det var alle). Ser for meg at Mubashir kan nå langt, han er lissom en som tør å prøve hardt og som ikke blir flau av å gjøre nettopp det, eller om han skulle drite seg ut.

Anna Anka er jo dritskummel!!

Er ikke hun skilt nå, forresten? Burde hun ikke få seg nytt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se. Tror Anne anka tok tilbake mannen, eller var det han som tok tilbake henne. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja litt skeptisk og skuffet over deltagerene. Anna Anka ja. Det kan jo bli spennende :fnise: Tror nok jeg skal se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer helt sikkert til å se på, ser ut som Anna Anka er med for å få opp stemningen.

Har alltid lurt på noe når det gjelder skal vi danse

Når det gjelder de profesjonelle danserne, så er mange av dem fra russland osv. Er det fordi vi i Norge ikke har nok dansere? At den typen sport ikke er interessant nok? Eller er de norske ikke gode nok?

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare AA som ikke er norsk? Noman og Stella har vel bodd her hele livet, snakker norsk og har norsk statsborgerskap? Noman har da også vært reporter for NRK på 17.mai, i bunad.

Rybak var med på Skal vi danse i Sverige i fjor, så det er vel ikke helt uvanlig at folk er med litt på tvers av landegrenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare AA som ikke er norsk? Noman og Stella har vel bodd her hele livet, snakker norsk og har norsk statsborgerskap? Noman har da også vært reporter for NRK på 17.mai, i bunad.

Rybak var med på Skal vi danse i Sverige i fjor, så det er vel ikke helt uvanlig at folk er med litt på tvers av landegrenser.

De proffe - ikke kjendisamatørene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de,ja. Der har det vel alltid vært masse utlendinger. De finner vel ikke gode nok nordmenn som vil stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg må innrømme at jeg gremmes bittelitt av Yngvar Numme som programleder. Blir litt for "barnetvonkel" for meg. Kommer til å følge med allikevel da (bare ikke i kveld siden tv'en ikke funker :gjeiper: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil ikke si det.

Flott dame, men hun har 0 personlighet.

Jeg synes hun er ei flott jente. Hun danset i hvert fall tusen ganger bedre enn Inger Lise Hansen, som er stiv som en stokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er ei flott jente. Hun danset i hvert fall tusen ganger bedre enn Inger Lise Hansen, som er stiv som en stokk.

ja men "stokken" er mer kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det generelt er ganske kjedelige folk med, men følger med pga Noman Mubashir, Anders Jacobsen og Kari Traa. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Anders Jacobsen, Atle og Kari :popcorn:

Inger Lise ja, hun er jo rett og slett stiv som en stokk! Synes foreløpig ingenting om henne som danser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...