Gå til innhold

Oppgrader på tv2


MiniMuffin

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager er serien lagt opp slik at det ser ut som Sigurd kommer overrasskede hjem til folk??? "Oj, hadde plutselig hele familien og venner på besøk akkurat når du kom! Pynta meg hadde jeg og!"

Super irriterende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ja, jeg vet... det er jo akkuratt sånn det er i ekstrem oppussing også...

innspillingen av oppgrader, startet jo før vi "andre" hadde hørt om det, så når sigurd ringer på å sier han kommer fra Oppgrader, så virker det jo som om at de hjemme der vet hva det programmet er ( det samme gjelder de ute på gaten)

på slutten av programmet så sier han også at han man klikke seg inn på tv2.no og melde sin interesse da...så det blir så teit når han går ute i en "vilkålig" gate, og peker ut et "vilkålig" hus... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Forrige sesong gikk de til et tilfeldig hus, men i denne sesongen virker ting mye mer planlagt.

Men er det noen som vet hva de gjør med tingene de "tar" fra folk på gata? I høst går Sigurd i handleposene til folk, så det er jo helt nye ting. Leverer de tingene tilbake etter at kameraene er slått av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en artikkel om dette her, og det er skikkelig strengt! Folk som taper tingene sine, de taper tingene sine, og får IKKE nye. Var bare et par tilfeller hvor folk hadde angret seg veldig, og fått igjen tingen de tapte, som feks dyyyre klokker og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg leste en artikkel om dette her, og det er skikkelig strengt! Folk som taper tingene sine, de taper tingene sine, og får IKKE nye. Var bare et par tilfeller hvor folk hadde angret seg veldig, og fått igjen tingen de tapte, som feks dyyyre klokker og sånn.

er det strengt? :klo: om man kjøper et flaxlodd og ikke vinner på det, så får du jo ikke pengene tilbake!

.. skulle det vært sånn at du satser for. eks tven din, vinner du, så får du ny, taper du, så har du muligheten til å ta tilbake at du satsen den!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det strengt? :klo: om man kjøper et flaxlodd og ikke vinner på det, så får du jo ikke pengene tilbake!

.. skulle det vært sånn at du satser for. eks tven din, vinner du, så får du ny, taper du, så har du muligheten til å ta tilbake at du satsen den!? :klo:

Artikkelen beskriver det selv som strengt, ikke jeg nødvendigvis, for meg var det en selvfølge at har man tapt så har man, men folk forventer visst at når kamera er slått av, så får de igjen sofaen, klokka, arvetingen eller whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...