Virina Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg ligger hjemme alene, er syk, og må innrømme at jeg føler meg bittelitt ensom.. Tenkte jeg skulle prøve å søke litt selskap her ved å høre om dere kanskje ville dele med meg og hverandre hva dere pusler med nå i de sene nattetimer? :-) Selv tenkte jeg ihvertfall å gå og lage meg litt bruschetta-rester til kvelds/nattmat, pakke meg inn i dyna og se en god film, siden jeg tydeligvis ikke får sove enda uansett. Noen forslag? :-)
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 brushetta hørtes deilig ut... er sulten selv! Kulden er kommet til Oslo, så har fryst idag, ligger under dynen i mørket og veksler mellom pc og tven er koselig ) forslag? send litt brushetta til meg! hehe
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 (endret) brushetta hørtes deilig ut... er sulten selv! Kulden er kommet til Oslo, så har fryst idag, ligger under dynen i mørket og veksler mellom pc og tven er koselig ) forslag? send litt brushetta til meg! hehe Ja, ikke sant? Bruschetta er uten tvil noe av det beste jeg putter i meg, har gått og smågomlet på det i flere dager nå! Nam :-) Det skulle gått an å sende via mail.. Endret 10. august 2011 av Vilie
Gjest odisi73 Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 (endret) Hva i all verden er Bruschetta? Endret 10. august 2011 av odisi73
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Ja, ikke sant? Bruschetta er uten tvil noe av det beste jeg putter i meg, har gått og smågomlet på det i flere dager nå! Nam :-) Det skulle gått an å sende via mail.. Nja, finnes indisk mat og pinnekjøtt som slår det, men enig at det er høyt der oppe i matveien hehe ja, får sette noen smarte karer på saken. Navnet har jeg klart iallefall: "meal-mail" 1
Chelmon Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg sitter og leter etter putevar som er 70x100 cm på nett, og beundrer de nye og første korallene i saltvannsakvariet mitt (jeg er helt fersk på det så alt er fryktelig spennende). Koselig å sitte sent oppe, uten mas og bråk 1
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2011 (endret) Hva i all verden er Bruschetta? Det er vel hovedsakelig en slags forrett, men jeg spiser det ihvertfall mer enn gjerne til middag, og forsåvidt alle andre måltider ;-) Det består vanligvis av fine baguetter, eller loffskiver, dyppet i olivenolje som deretter stekes i stekepannen, med en blanding av tomater, rødløk, basilikum, avocado, purreløk, olivenolje og sitron på. Det er ihvertfall slik min oppskrift ser ut. http://us.123rf.com/400wm/400/400/HHLtDave5/HHLtDave50611/HHLtDave5061100065/620717-delicious-bruschetta-resting-on-a-glass-of-wine-with-additional-bruschetta-on-a-white-plate.jpg Veldig friskt og godt, anbefales! :-) Endret 10. august 2011 av Vilie
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2011 Jeg sitter og leter etter putevar som er 70x100 cm på nett, og beundrer de nye og første korallene i saltvannsakvariet mitt (jeg er helt fersk på det så alt er fryktelig spennende). Koselig å sitte sent oppe, uten mas og bråk Ja, ikke sant? :-) Det er kjempedeilig. Bare kunne sitte og kose seg i sitt eget selskap og "styre skuta" helt selv
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Hva i all verden er Bruschetta? Det blir vel litt som tapas. Basisen er ristet brød. Så kan man salte og pepre brødet, ta litt olivenolje på, og putte tomat, kjøtt, ost, basilikum, løk osv.. Iallfall det jeg pleier å ha på. nam nam
Chelmon Skrevet 10. august 2011 #10 Skrevet 10. august 2011 Det så kjempegodt ut Vilie! Nå har jeg noe nytt og spennende å prøve til svigers kommer i helga
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2011 Det så kjempegodt ut Vilie! Nå har jeg noe nytt og spennende å prøve til svigers kommer i helga Så flott :-) Det anbefales iallefall på det sterkeste, kjempegodt! Til og med kjæresten min som ikke er spesielt glad i "grøntfôr" elsket bruschetta :-)
Gjest Heloise Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 Her sitter jeg på jobb! Jeg småsjuk og skranglete men vi er underbemannet og jeg har ikke samvittighet til å ikke dra på jobb Knasker på nøtter og har litt soyasjokolademelk (fra Synnøve! Den er god!) å kose meg med. Vil egentlig hjem og slappe av *gesp* 6 timer igjen!
Gjest Chevy Skrevet 10. august 2011 #13 Skrevet 10. august 2011 Jeg ligger i senga å leser kg:) elsker natten, det er så stille og man er liksom ikke pliktig til og gjøre noe, derfor liker jeg natten best:p det er liksom forventet at man skal opp tidlig og gjøre alle dagligdagse ting, mens om natten forventes ingenting så det er da jeg liker best og sysle med ting:p
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2011 Her sitter jeg på jobb! Jeg småsjuk og skranglete men vi er underbemannet og jeg har ikke samvittighet til å ikke dra på jobb Knasker på nøtter og har litt soyasjokolademelk (fra Synnøve! Den er god!) å kose meg med. Vil egentlig hjem og slappe av *gesp* 6 timer igjen! Så flink du er! Klapp på skulderen og god bedring til deg :-) Oi, er virkelig soyasjokolademelk godt altså? Er nemlig helt avhengig av sjokomelk selv, Tine Litago vel å merke, synes den er så frisk og god. Men tviler vel egentlig på at det er så altfor sunt i lengden.. heh.
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 10. august 2011 Jeg ligger i senga å leser kg:) elsker natten, det er så stille og man er liksom ikke pliktig til og gjøre noe, derfor liker jeg natten best:p det er liksom forventet at man skal opp tidlig og gjøre alle dagligdagse ting, mens om natten forventes ingenting så det er da jeg liker best og sysle med ting:p Som jeg skulle sagt det selv! Natten er uten tvil den beste tiden på døgnet :-)
Gjest Chevy Skrevet 10. august 2011 #16 Skrevet 10. august 2011 Her sitter jeg på jobb! Jeg småsjuk og skranglete men vi er underbemannet og jeg har ikke samvittighet til å ikke dra på jobb Knasker på nøtter og har litt soyasjokolademelk (fra Synnøve! Den er god!) å kose meg med. Vil egentlig hjem og slappe av *gesp* 6 timer igjen! Syns jeg så deg i en lavkarbo tråd,derfor lurer jeg på om den melka er lavkarbo? Evnt hvor du kjøper den? Da vil jeg også prøve:D
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 10. august 2011 Syns jeg så deg i en lavkarbo tråd,derfor lurer jeg på om den melka er lavkarbo? Evnt hvor du kjøper den? Da vil jeg også prøve:D Jeg også!! :-)
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #18 Skrevet 10. august 2011 Siden dette er den kuleste tråden nå i natt, går det noe artig på tv?
Virina Skrevet 10. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2011 Wuhu :-) Hm, jeg er usikker.. Akkurat nå ligger jeg litt for godt tilrigget under dyna i sofaen til at jeg orker å strekke meg etter fjernkontrollen for å sjekke Så her står det foreløpig på TV2 Nyhetskanalen. Ingen som har forslag til en koselig film jeg kan laste ned og kose meg med? :-)
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #20 Skrevet 10. august 2011 jeg og gjør det, men jeg er rutinert på dyne og sofa, så jeg har fjernkontrollen i god rekkevidde Jeg vet ikke helt hva du liker og hvilken sjanger, men ellers kan jeg sikkert gi deg noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå