Gå til innhold

en venninne er død...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hun rakk bare å bli 24 år før hun døde, og vi fikk beskjeden i dag...

det føles så utrolig urettferdig at den livsglade jenta er borte for alltid.

man blir sittende igjen med så mange tanker i fullt kaos, og man føler at alt er så utrolig uberegnelig her i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nei, så trist! icon_frown.gif

Jeg vety ikke hva jeg skal si. Vil bare du skal vite at jeg vet hvordan det føles og at det er kjempevondt å miste noen man er glad i!

Sender deg mange klemmer i steden jeg. *Klemmer Anonym masse*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille. Det er veldig vondt å miste noen. Da er det viktig at dere tar vare på hverandre, alle dere som vil savne henne masse. Det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har måtte la dette synke litt siden du skrev innlegget ditt, før jeg nå klarer å svare på det...

Føler så utrolig mye med deg, for det er så brutalt meningsløst når man mister en man er glad i, og som man skulle hatt så mange flere år sammen med. På et vis klarer man jo å forstå det, når man mister noen som er gamle og har levet et helt liv, men når man mister en som er så ung forsvinner det lille fnugg av fornuft som man ellers har å klamre seg til.

Vil du fortelle om hva som skjedde med din veninne? Var det en ulykke eller sykdom? Når fikk du sett henne siste gang?

Sender deg varme tanker og mange *klemmer*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

vet hvordan det er , mistet selv en venninne i kreft nå ,hun var også bare 24 år, og var ikke lenge syk. det var forferdelig. jeg har aldri sett så mange blomster på en grav før , jeg er på grava ofte om dagen men likevel så er det uvirkelig at hun er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...