Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Ligger her i senga,og skjønner ikke hva som har gått galt i livet mitt. Hvorfor har jeg ingen rundt meg,ingen som støtter opp om meg som aldri har hatt det så vanskelig som nå... Føler at ingen respekterer meg.. At jeg er en sånn som kan trampes på,om og om igjen.. Det er min feil som har tillatt det i alle år- men jeg er dritlei. Jeg blir aldri sur på noen, og lar det meste passere.. Jeg føler at jeg kanskje går feil frem som person, i alle mine relasjoner - men jeg ser det jo ikke helt klart selv.. Selv med samboeren min føler jeg at jeg går feil frem- at jeg kommuniserer feil. Jeg tillater ikke meg selv og la ham vite hvor ille jeg faktisk har det, selvom jeg har sagt at jeg ikke har det bra. Derfor får jeg heller ikke reaksjonen jeg ønsker,som at han skal ta ekstra godt vare pÅ meg nå- og da tolker jeg det som mangel på respekt - semvom det kanskje er min egen feil.. Det er ofte jeg som tar på meg skylden i mine relasjoner, for og være snill. Jeg vil alltid være snill.. innbiller meg at det er slik man får venner,men ser jo at bitchene har mer venner enn meg.. Why? Jeg er sånn som går gjennom ild og vann for og ordne ting for folk,men aldri får noe tilbake.. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir så deperimert av min egen situasjon..
hulaboer Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Kanskje du skal fortelle ham hvordan ting henger sammen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå