Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vær så snill og prøve å gå tilbake, når du klarer ting vil du oppleve mestring, som igjen gjør deg trygg. At du klarer å ordne dette helt selv vokser du mye mer på enn å bli NAV-klient, hvis du ikke må det da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor fikk jeg ingen mestringsfølelse i dag når det gikk så bra? hvorfor fikk jeg ingen mestringsfølelse da jeg besto kjøreprøven da jeg var så nervøs at jeg så vidt begynte å gråte i bilen, og hvorfor fikk jeg ingen mestringsfølelse da jeg gjennomførte muntligeksamen som jeg var så nervøs foran at jeg spydde? Eller da jeg hadde vært på mitt første jobbintervju og hadde vondt i magen hele dagen...

Skrevet

Det er nok noe du må ta opp med en psykolog/psykiater. Enn så lenge tror jeg kanskje du bare må akseptere at livet ditt er slik for øyeblikket og jobbe deg gjennom det på tross av ulogiske følelser og at ting ikke er slik du vet de egentlig skal være.

Det er egentlig ingenting noen her kan si som vil hjelpe.

Skrevet

Du har kanskje for høye forventninger til deg selv? Når du faktisk opplever å mestre noe, så ser du ikke på det som "godt nok" allikevel?

Jeg synes virkelig du skal prøve ut denne jobben litt lenger.

Ingen er komfortable i en helt ny jobb når man ikke er godt kjent med arbeidsoppgaver og rutiner.

Gi det en sjanse - og tenk på at du er superflink som gjennomfører dette. Lykke til!

Skrevet

ja, jeg vet jeg vet. Dere syns sikkert jeg er veldig teit nå. Denne tråden var vel bare et desperat forsøk på å manne meg opp eller noe. Jeg beklager, men takker for deres tid og svar :)

Skrevet

Første dagen er alltid værst,selvom det går bra!:) gi det tid! Jeg tror du kommer til og stortrives etter hvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...