Gå til innhold

Vokse hele skrittet?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Hvilke produkter bruker man til å ta bort alle hår på skrittet og ved anus?

Jeg har bare sett bikinilinje strips i butikken. Disse kan man vel ikke bruke?

Takk på forhånd!

Endret av krii3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har da ikke hår i vagina :eeeh:

Men skrittet kan man godt ta. Voks for sensitiv hud, og husk å strekk huden godt :)

Anbefales ofte å ta første gang i salong, så er grovarbeidet ferdig :P

• Liker 1
Skrevet

Man har da ikke hår i vagina :eeeh:

Men skrittet kan man godt ta. Voks for sensitiv hud, og husk å strekk huden godt :)

Anbefales ofte å ta første gang i salong, så er grovarbeidet ferdig :P

Okey. Hvilke produkter er det man bruker da? Veet produkter? Hvor får man tak i det, og hvor mye koster det på salong, og hvorfor anbefaler du det? : )

Skrevet (endret)

Jeg har aldri vokset selv, men vurdert; og dette er det jeg har fått hørt når jeg har undersøkt litt :)

Første omgang med voks er den verste (mer/grovere hår), greit å få gjort det av noen som kan det (ev. med hjelp av noen som har prøvd før). Hårene vil gradvis bli finere etterhvert, og da er det enklere å gjøre dette selv. Fint å få litt tips på teknikk og slikt også :)

"Hard voks er best, da den typen er mildest mot huden din. Rask voks, som er myk og klissete, er mer smertefull og drar med seg mer hud. Se om du kan få tak i produkter som ikke inneholder kjemikaler, men som er bygd på naturlige produkter som sukker, vann, sitron og glycerin. I salong brukes bare flytende voks." KK

"Det er voks som er spesielt til dette bruket og som kjøpes i parfymeri, helsekost, apotek e.l.

Det vanligste er at det er basert på naturlig bivoks. Denne varmes litt opp før man påfører den." ung.no

Og husk voksekrem (eller hva det nå er de kaller det) :)

Endret av spinnwild
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...