AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Har noen sagt noe rart til deg? Jeg opplevde en gang at min mormor sa noe rart til meg. Jeg var vel 17-18 år og skulle gå en tur. Det var sent på kvelden og vi bor et sted hvor det av og til er litt bråk. Mormor likte ikke tanken på at jeg skulle gå på tur alene og sa: - Jeg liker ikke at du skal gå alene, det kan jo hende at det kommer noen som vil gjøre deg noe, f.eks. voldta deg. - Ta det med ro mormor, det er ingen som vil voldta meg. Da svarte mormor: - Å joda, du må ha litt mer tiltro til deg selv. 3
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Har noen sagt noe rart til deg? Jeg opplevde en gang at min mormor sa noe rart til meg. Jeg var vel 17-18 år og skulle gå en tur. Det var sent på kvelden og vi bor et sted hvor det av og til er litt bråk. Mormor likte ikke tanken på at jeg skulle gå på tur alene og sa: - Jeg liker ikke at du skal gå alene, det kan jo hende at det kommer noen som vil gjøre deg noe, f.eks. voldta deg. - Ta det med ro mormor, det er ingen som vil voldta meg. Da svarte mormor: - Å joda, du må ha litt mer tiltro til deg selv. Det var nok godt ment, men kanskje ikke så velvalgte ord .
Gjest SelvesteTerese Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Har noen sagt noe rart til deg? Jeg opplevde en gang at min mormor sa noe rart til meg. Jeg var vel 17-18 år og skulle gå en tur. Det var sent på kvelden og vi bor et sted hvor det av og til er litt bråk. Mormor likte ikke tanken på at jeg skulle gå på tur alene og sa: - Jeg liker ikke at du skal gå alene, det kan jo hende at det kommer noen som vil gjøre deg noe, f.eks. voldta deg. - Ta det med ro mormor, det er ingen som vil voldta meg. Da svarte mormor: - Å joda, du må ha litt mer tiltro til deg selv. hahaha, jøss a meg!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 En venninne av meg spurte sin mor om hvordan mannen min og jeg kunne få så pene barn, når vi så ut som vi gjorde... Og det morsomste: hun fortalte meg om det etterpå!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 En venninne spurte meg rett ut av det blå om jeg hadde beskyttet sex. Da jeg spurte hvorfor i all verden hun lurte på det svarte hun "Nei, jeg tenkte bare at du kanksje hadde aids..."
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Det var nok godt ment, men kanskje ikke så velvalgte ord . Ja, det var det. Hun mener det alltid godt:)
Gjest Koseklumpen Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg er en slik som kan komme med helt merkelige utsagn i samtaler og ut fra ingenting. Jeg kommer selvfølgeligvis ikke på noe nå, men har flere ganger fått spørsmål om hvor jeg tar alle tankene mine fra
Gjest Consensio Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Tja, får stadig høre at det er dumt at jeg valgte å bli syk og at det hadde vært mye bedre å velge å være frisk og så jeg kunne jobbe som alle andre
Margrethe86 Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Da jeg var nyfødt, og min søster var 4 år, sa min mors tante til mamma "ÅH at DU skulle få så fine unger var det vel ingen som kunne forestille seg"! Da mamma prøvde forsiktig å hinte om at det kanskje var litt uheldig formulert, sa tanten at "joda, det var jo det jeg mente". Må jo også legge til at hverken min mor eller far har spesielt dårlig utseende de ser helt normale ut
Gjest CrazyCatlady Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 "Har han der alltid vært tilbakestående?" Og fyren satt like ved.Bare fordi noen er psykisk utviklingshemmet så betyr det ikke at de er døve. Syns det var et rart spørsmål og ikke minst dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå