*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #21 Del Skrevet 6. oktober 2011 Søker man på leasing på minside.no så har de skrevet noen int artikler ang dette. Det er ikke nødvendigvis bare for idioter og folk som stryker i matte. Det er for og mot ang begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. oktober 2011 #22 Del Skrevet 6. oktober 2011 Søker man på leasing på minside.no så har de skrevet noen int artikler ang dette. Det er ikke nødvendigvis bare for idioter og folk som stryker i matte. Det er for og mot ang begge deler. HÆ?? Minside.no? Det er da en offentilg side! Der skal det ikke stå noe om leasing av biler etter min mening. Sikker på at du har linket riktig. Skulle gjerne lest hva som er skrevet positivt rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #23 Del Skrevet 6. oktober 2011 LOL beklager. Dinside.no tre artikler som går i hverandre. Jeg skal legge ut et sammendrag etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. oktober 2011 #24 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra! Tusen takk. Kjente jeg ble irritert over at det skulle stå på Dinside.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå