Gå til innhold

Hvor mye har dere budsjettert med i forbindelse med bryllupe


Stinemor

Anbefalte innlegg

Dette har kanskje vært på forumet før men det hadde vært litt moro å se hva dere har budsjettert med og evnt hvor mange gjester dere skal ha.

Håper vi skal klare oss med 50 000,- totalt.

Selv skal vi legge av ca 40 000,- og regner med vi kommer langt med det, noe av feriepengene kommer også til å bli brukt. Vi får nok litt både med mine og hans foreldre for de har de sagt, men vi vet ikke hvor mye, ikke det at det er så viktig heller. Det er jo vi som skal gifte oss, ikke de. Men selvfølgelig, alt mottas med takk!

Vi regner med at vi blir ca 40 til middag og 50-60 til kaffe.

Satser på å kjøpe det vi trenger til bryllupet sånn litt etter litt fremover så vi ikke får alt på en gang. Kjolen ble faktisk betalt i går!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nå nede på ca 40 000 for 55 gjester, alle til middag. I tillegg bryllupsreise på 25-30000 inkl. lommepenger. Håper vi får litt hjelp, ellers må vi kanskje utsette bryllupet enda et år eller droppe bryllupsreisen, men vi har ikke lyst til noen av delene...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Vet ikke helt.

Nå fant jeg akkurat ut at det blir ca 10000,-for det vi skal ha på oss!

Regner vel 1000,- pr pers som kommer til middag og litt midre for de som kommer til kaffe. Vi blir nesten 60 til bords og ca 20 til som kommer til kaffe.

60000,- kanskje med tre retter, avec og deretter åpen bar - regner jeg med at holder. 3500,- fotograf, 1500,- for tre etg kake og 1000,- for pussing av ringene.

Dette ble litt rotete, men du får vel en liten formening av hva ting koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har budsjettert med Kr 35.000 på 36 gjester til middag og noen ekstra til kaffe. Men har satt tilside 45.000 i tilfelle vi sprekker, blir det noe til overs kan det jo bli en liten ferietur også icon_smile.gif

icon_wink.gif Nuffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har budsjettert med Kr 35.000 på 36 gjester til middag og noen ekstra til kaffe. Men har satt tilside 45.000 i tilfelle vi sprekker, blir det noe til overs kan det jo bli en liten ferietur også icon_smile.gif

icon_wink.gif Nuffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En halv million...men vi holder oss nok under det:-)Nå tror dere vel vi er gale, og skriver mange sinte innlegg. Men vi har råd til det, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ca 1000,- pr/pers for hele kvelden.

Vi blir ca 50 stk og har regnet ut at det kommer på ca 50.000,- Gleder meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt første overslag var på 60.000,-

Da ting begynte å ta form, flyttet vi summen til 80.000,-

Nå er alt klart, og vi ender på 80.500,-

Ingen bryllupsreise (tok den på forskudd), 54 middagsgjester.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi regnet med å ende på rundt 30 000 kr. Men sånn ble det ikke, gitt. rundt 50 000 ender vi opp med. Og hos oss skal det være 24 stykker som kommer til koldtbord og noen få som kommer til resten av festen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir ca 55 til middag og 20 ekstra til kaffe. Betaler 750 pr person for tre retters middag og fri bar. Det blir 4125. Til kaffe betaler vi 350(også inkludert fri bar) så det blir 7000 for 20 stk...tilsammen 48250. Regner med at vi klarer å spare sammen 80-90000, i tillegg betaler mine foreldre halvparten + kjolen min. Hvis alt gåt etter planen kan vi slå til med en bra bryllupsreise icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å bruke 70-80 000 kr. Hadde budsjettert med 70 000 først, men siste overslag var på 76 000... Det øker visst hele tiden icon_smile.gif Heldigvis har jeg snille svigerforeldre som har lovet oss "ihvertfall 40 000".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg HÅPER vi klarer oss på 60.000,- - for det er nemlig det vi har av penger!

Vi skal selvsagt ha en diger fest, med alle til middag og fri bar - men klærne våre totalt kommer på 10.000,-, lokalet er gratis, vi får rimelige råvarer og skal ha koldtbord - så jeg håper i det lengste... Hvis vi sier at ringer+fotograf+blomster+hår&sminke kommer på 15.000,-, har vi 35.000,- til festen - DET MÅ VEL HOLDE!?

Men, det blir ikke noen bryllupsreise på oss, såfremt vi ikke får en drøss med penger i gave, noe jeg ikke regner med... Snufs.

Det må forresten være dødsmorsomt å bruke 500.000,- på bryllup, Anonym - Ingen sure miner herfra iallefall! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere icon_smile.gif

Vi regner cuverten til å være 750*62 ( mat og drikke) = 46500

Bryllupsreise = 22500

Klær= 22000

Leie av kirke= 6000

Organist/prest= 2000

Annet(blomster, kaker, trykksaker og pynt) = 4000

Fotograf (med takkekort og forstørring) = 9500

Totalt kommer vårt brullyp på ca : 112 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi regner vel med å komme opp i 120-130 000, dette er inkludert bryllupsreise (men ikke lommepenger) Jeg skjønner egentlig ikke hvordan vi har kommet opp i så mye, vi har forsøkt å spare inn på ganske mange områder. Det er vel fri bar som trekker kostnadene mye opp..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 34 til middag og kaffe / kaker

Med bryluppsreise og lommepenger komer hele kalaset på litt over 120,000

Det er ganske mye penger men gud for en nydelig dag hjerter_rundt.gif

Lykkelig gift12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

On 2002-05-14 20:00, anonym wrote:

En halv million...men vi holder oss nok under det:-)Nå tror dere vel vi er gale, og skriver mange sinte innlegg. Men vi har råd til det, så hvorfor ikke?

Samme her - med 100 gjester totalt og overnatting fredag til søndag for alle... Bryllupsreisen er ikke best. enda, så den kommer utenom... MEN; vi kan ta oss råd til det - OG GJØR DET!

Uansett er det ikke prisen på arrangementet det kommer an på, og som vi ale vet; lykke kan ikke kjøpes for penger! Ha en herlig bryllupsdag/feiring alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...