Gå til innhold

lukter kattepiss nedentil... hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

dere som har katt vet åssen det lukter av skikkelig stramt kattepiss fra kattesanda. det lukter sånn av meg.. hver gang jeg går på do å tar ned trusa så lukter det no veldig. å har mye utflod. trusa er klissblaut flere ganger om dagen, skulle tro ejg hadde tissa på meg. å jeg har nettopp gått på canesten å lactal å det hjelper ikke. har vært hos legen ang. smerter under sex å soppinfeksjoner osv men hun finner ikke ut av noe.. men har ikke vært til legen enda ang. denne lukten for vil helst slippe hvis noen kjenner seg igjen å har noen råd. kan ikke ha sex heller når det lukter så grusomt der nede.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er at du drar til legen og forklarer dette for ham/henne.

Det er mulig det er ekkelt der og da, men du vil bli frisk, ikkesant?

Jeg har slitt med det samme selv.

Jeg trodde først jeg hadde soppinfeksjon, men søkte litt rundt på nettet på de forskjellige symptomene jeg hadde, og kom frem til at det var bakteriell vaginose.

Symptomene på dette er kløe og svie. Man får en illeluktende gråaktig utflod. Lukten blir ofte beskrevet som "fiskelukt".

Dette forsvinner dessverre sjeldent av seg selv.

Jeg vet selv at det kan være ekkelt å forklare dette for legen. Min var attpåtil man og gaaanske så kjekk ja. Men hallo. Heller flau i 10 minutter enn vondt under sex altså! ;)

Skrevet

Mitt råd er at du drar til legen og forklarer dette for ham/henne.

Det er mulig det er ekkelt der og da, men du vil bli frisk, ikkesant?

Jeg har slitt med det samme selv.

Jeg trodde først jeg hadde soppinfeksjon, men søkte litt rundt på nettet på de forskjellige symptomene jeg hadde, og kom frem til at det var bakteriell vaginose.

Symptomene på dette er kløe og svie. Man får en illeluktende gråaktig utflod. Lukten blir ofte beskrevet som "fiskelukt".

Dette forsvinner dessverre sjeldent av seg selv.

Jeg vet selv at det kan være ekkelt å forklare dette for legen. Min var attpåtil man og gaaanske så kjekk ja. Men hallo. Heller flau i 10 minutter enn vondt under sex altså! ;)

jeg har en damelege så er ikke flau for noe. men jeg har verken svie, kløe eller gråaktig utflod. å det lukter ikke fiskelukt, vet åssen lukt du mener med det men stikk nesa ned i ei kattekasse full av piss... der har du det..

Skrevet

Er det en amoniakklukt?

Skrevet

Usj,det hørtes ille ut :(

Kan det være kjønnsykdom kanskje?

Skrevet

Jeg har også dette problemet og er spent på svarene her... Og jeg må svare ja på det med amoniakk.

Gjest Bjørn82
Skrevet

Du får spørre Katten om han har noen gode råd. Jeg antar han er den eneste her inne som har veldig god erfaring med det samme.

Sorry jeg var nødt til å åpne med dette....

Eneste rådet jeg kan gi deg er vel at du tar kontakt med en online-lege som doctoronline.no eller noe sånt. Ellers kan jeg ikke se for meg hvem som kan gi deg svar på hva det er som er problemet.

Skrevet

Om det lukter amoniakk så er det mest sannsynlig urin. Urin som blir liggene i trusa en stund lukter amoniakk.

Prøv å tørke deg veldig godt, kanskje med en våtserviett etter du har tisset.

Urin setter seg i sprekker, hudfoler og hår.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror uansett at det er bakteriell vaginose. Det trenger ikke alltid å lukte fisk. Gå til lege og få antibiotika :)

Skrevet

Om det lukter amoniakk så er det mest sannsynlig urin. Urin som blir liggene i trusa en stund lukter amoniakk.

Jeg er ikke trådstarter, men gjesten i innlegg nummer 6. Jeg tviler på at det er urin som har ligget hos meg, siden lukta er der, nesten like sterk, både før, under og sekundet etter vask/dusj.

Skrevet

jeg tørker meg selfølgelig godt. å det er ikke noe urin i trusa, bare utflod. å det er av trusa det lukter.. =/

Skrevet

Kan det være noe der som du har glemt? En gang for mange mange år siden, glemte jeg ( eller den " forsvant " ) en tampong. Det ble til slutt en veldig ille lukt og var like før jeg fikk blodforgiftning. Farlige greier. Du burde dra til lege.

Skrevet

Kan det være noe der som du har glemt? En gang for mange mange år siden, glemte jeg ( eller den " forsvant " ) en tampong. Det ble til slutt en veldig ille lukt og var like før jeg fikk blodforgiftning. Farlige greier. Du burde dra til lege.

nei er ikke det;) hehe. hmm ja må vel gjøre det

Skrevet

Du får kjøpt stikkpiller på apoteket resept fritt som du setter inn i skjeden for å "stabilisere miljøet".

Hadde det ikke vært en ide å prøve det en uke, og se om det blir bedre da?

Jeg bruker slike en gang hver andre mnd ca, da holder man ting i sjakk. Har noen gang hatt litt uggen lukt down stairs, men etter en uke på disse stikkpillene er det borte igjen :)

Skrevet

Anbefaler at du drar til gynekolog! Det er ikke bra å gå lenge med eventuelt en infeksjon uten å gjøre noe med det. Det er mulig at du må ha medisiner for å få bukt med dette, og det får du ikke uten å kontakte legen din. Du kan jo alltids dra til en annen gynekolog enn den legen du vanligvis bruker, hvis du synes det er flaut :)

Skrevet

jeg tørker meg selfølgelig godt. å det er ikke noe urin i trusa, bare utflod. å det er av trusa det lukter.. =/

Ja, det er trusa det lukter av når dråper med urin blir blandet med luft og utflod.

Velg å ikke tro meg, men urin som blir liggende i trusa lukter amoniakk.

Skrevet

Du får kjøpt stikkpiller på apoteket resept fritt som du setter inn i skjeden for å "stabilisere miljøet".

Hadde det ikke vært en ide å prøve det en uke, og se om det blir bedre da?

Jeg bruker slike en gang hver andre mnd ca, da holder man ting i sjakk. Har noen gang hatt litt uggen lukt down stairs, men etter en uke på disse stikkpillene er det borte igjen :)

ja lactal? skreiv jo i innlegget at jeg nettopp har prøvd det

Skrevet

Ja, det er trusa det lukter av når dråper med urin blir blandet med luft og utflod.

Velg å ikke tro meg, men urin som blir liggende i trusa lukter amoniakk.

men det er ikke urin.. da hadde jo dette her vært før også da. har jo alltid tørka meg på samme måte..

Skrevet

men det er ikke urin.. da hadde jo dette her vært før også da. har jo alltid tørka meg på samme måte..

Kanskje du lekker?

Skrevet

Kanskje du lekker?

da hadde jeg vel kjent det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...