Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #61 Skrevet 10. august 2011 Jeg er jente da, men svarer likevel. Jeg liker jentene mine slanke - hun her er nesten perfekt, litt beinete på hoftene. Dessuten ser hun altfor ung ut i ansiktet, men se bort fra det! Jeg skjønner ikke helt vitsen med at heterofile jenter svarer i denne tråden. Hva er poenget liksom? Dere viser jo bare bilder av hvordan dere ønsker at dere så ut... Jeg er ganske sikker på at TS er mer interessert i guttenes preferanser. 3
Gjest Aldri-til-poeng! Skrevet 10. august 2011 #62 Skrevet 10. august 2011 Jeg skjønner heller ikke hvorfor jenter svarer Er mer interessert i hva guttene mener enn hva jentene her mener om dette temaet. Hvis det skulle vært trenings-ideal hadde det vært inne på kropp og helse/trening. Hvis det hadde vært "hvilken kropp skulle du gjerne hatt som jente" hadde det vært spørsmålet- noe det har vært ørten ganger allerede. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #63 Skrevet 10. august 2011 Jeg skjønner ikke helt vitsen med at heterofile jenter svarer i denne tråden. Hva er poenget liksom? Dere viser jo bare bilder av hvordan dere ønsker at dere så ut... Jeg er ganske sikker på at TS er mer interessert i guttenes preferanser. Vi svarer fordi kvinnekroppen og hvordan den skal være er noe tillater seg å mene noe om. Kvinnekroppen har blitt objektivisert i årtusener og ingen ser det syke i det.
Obelix Skrevet 10. august 2011 #64 Skrevet 10. august 2011 regner med at damer svarer her inne av samme grunn som menn svarer i åpenbare dametråder... rett og slett fordi de har en mening om temaet 2
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #65 Skrevet 10. august 2011 Jeg skjønner ikke helt vitsen med at heterofile jenter svarer i denne tråden. Hva er poenget liksom? Dere viser jo bare bilder av hvordan dere ønsker at dere så ut... Jeg er ganske sikker på at TS er mer interessert i guttenes preferanser. Jeg er ikke heterofil, om det har noe å si? Og siden jeg elsker hvordan kroppen min ser ut er det naturlig at jeg ønsker noe lignende kropp på jenter, men selvsagt med variasjoner! 2
Obelix Skrevet 10. august 2011 #66 Skrevet 10. august 2011 Jeg er ikke heterofil, om det har noe å si? Og siden jeg elsker hvordan kroppen min ser ut er det naturlig at jeg ønsker noe lignende kropp på jenter, men selvsagt med variasjoner! Synes bildet du la ut var fint jeg Flott kropp det og
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #67 Skrevet 10. august 2011 Vi svarer fordi kvinnekroppen og hvordan den skal være er noe tillater seg å mene noe om. Kvinnekroppen har blitt objektivisert i årtusener og ingen ser det syke i det. lol regner med at damer svarer her inne av samme grunn som menn svarer i åpenbare dametråder... rett og slett fordi de har en mening om temaet Folk kan selvsagt svare, men svarene forblir irrelevante. TS lurer jo på hva gutter foretrekker.
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #68 Skrevet 10. august 2011 Folk kan selvsagt svare, men svarene forblir irrelevante. TS lurer jo på hva gutter foretrekker. Svar fra gutter blir jo også ganske irrelevante all den tid "gutter" ikke er en homogen gruppe og alle synes det samme. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #69 Skrevet 10. august 2011 Og guttene svarer i tråder ment for damerne, så hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #70 Skrevet 10. august 2011 Jeg skjønner ikke helt vitsen med at heterofile jenter svarer i denne tråden. Hva er poenget liksom? Dere viser jo bare bilder av hvordan dere ønsker at dere så ut... Jeg er ganske sikker på at TS er mer interessert i guttenes preferanser. Du har helt rett du! Jeg vil veldig gjerne vite hvordan MENN ønsker at damene skal se ut TS 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #71 Skrevet 10. august 2011 Pinnedyr kalles det der... Konge. :D
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #72 Skrevet 10. august 2011 Anklene må være smale. Det er ikke så pent med svære ankler. Jenter/kvinner *kan* jo ikke noe for at anklene eventuelt er store. Mye er genetisk og slik kroppen er bygget. Mine ser omtrent slik ut: http://www.drozfans.com/wp-content/uploads/2010/05/legs.jpg Er mine da store?
Gjest Bond Skrevet 10. august 2011 #73 Skrevet 10. august 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger Bond, mod
Kilikia Skrevet 11. august 2011 #74 Skrevet 11. august 2011 det e så sinnsykt idiotisk at gutter kan elske drittfeite jenter så mye de vil og folk liker at de gjør det, men med en gang de liker tynne jenter daa er dt full krig, hvorfor kan man ikke like tynne jenter. Mange menn liker ikke former og fett mens mange liker det, kan ikke bare dere la folk like damer som ikke ser ut som deg selv??? Kan ikke dere damer tilate at noen menn ikke liker feite damer?? 1
Sequax Skrevet 11. august 2011 #75 Skrevet 11. august 2011 Jeg synes også J-Lo og Beyoncé har nydelige kropper. Men de er ikke idealkroppene. Ikke idealkropper? Hvem mener du har satt standarden for "idealkroppen"? Moteverdenen vil jo absolutt ikke ha modeller med kropper du beskriver som ideell, så hvor har du det fra?
Compaq Skrevet 11. august 2011 #76 Skrevet 11. august 2011 Ikke idealkropper? Hvem mener du har satt standarden for "idealkroppen"? Moteverdenen vil jo absolutt ikke ha modeller med kropper du beskriver som ideell, så hvor har du det fra? Jeg regner med at Hunterlady snakker for sin egen del, hva som er et i d e a l for henne!
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #77 Skrevet 11. august 2011 Ikke idealkropper? Hvem mener du har satt standarden for "idealkroppen"? Moteverdenen vil jo absolutt ikke ha modeller med kropper du beskriver som ideell, så hvor har du det fra? Jeg trodde dette var en tråd hvor man kunne komme med sine egne idealer? Jeg synes ikke de har idealkroppene, men de er helt sikkert idealkroppene for noen andre. Jeg henter selvsagt mine idealer fra mitt hode.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #78 Skrevet 11. august 2011 Du har helt rett du! Jeg vil veldig gjerne vite hvordan MENN ønsker at damene skal se ut TS Bare for å tilføye litt til: Det jeg er ute etter, er hva som får en mann til å tenke "den dama var fin" når han ser ei dame på gata. Hva som skal til for at han tenker at henne vil han ha. Jeg mener ikke hvilke damer man sikler etter på film + +, men hvordan en dame man kunne tenke seg å bli kjæreste/samboer/gifte seg med, ser ut TS PS: jeg ble ganske så overrasket over hvor mange som skriver at de vil ha godt trente, tynne, stramme kvinner. Trodde det var omvendt jeg! at flertallet ville ha kvinner med gode formet, og litt "å ta i"
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #79 Skrevet 11. august 2011 Bare for å tilføye litt til: Det jeg er ute etter, er hva som får en mann til å tenke "den dama var fin" når han ser ei dame på gata. Hva som skal til for at han tenker at henne vil han ha. Jeg mener ikke hvilke damer man sikler etter på film + +, men hvordan en dame man kunne tenke seg å bli kjæreste/samboer/gifte seg med, ser ut TS PS: jeg ble ganske så overrasket over hvor mange som skriver at de vil ha godt trente, tynne, stramme kvinner. Trodde det var omvendt jeg! at flertallet ville ha kvinner med gode formet, og litt "å ta i" Det er ofte det blir sagt fordi menn vet hvor sårbare kvinner er ovenfor sine ekstra kilo. Noen liker selvsagt frodige kvinner, og ingen skam i det, men noen sier nok også bare at de ikke har imot litt ekstra bare for å være grei. Man kan jo tenke selv hvordan menn man synes har idealkroppen. Veldig mange synes nok at sixpack er finere enn ølmage. 2
Gjest "gjest" Skrevet 11. august 2011 #80 Skrevet 11. august 2011 (endret) det e så sinnsykt idiotisk at gutter kan elske drittfeite jenter så mye de vil og folk liker at de gjør det, men med en gang de liker tynne jenter daa er dt full krig, hvorfor kan man ikke like tynne jenter. Mange menn liker ikke former og fett mens mange liker det, kan ikke bare dere la folk like damer som ikke ser ut som deg selv??? Kan ikke dere damer tilate at noen menn ikke liker feite damer?? Jeg liker tynne jenter selv, men tynnheten må komme av at de er magre og muskuløse og ikke tynnfeite som vi kaller det. Dvs magre og dvask, finnes det også, siden det ikke er en sammenheng mellom slankhet og fast kropp. Dame med muskler og flott kropp: http://myrevolution.no/s/wp-content/uploads/2010/01/Jamie-Eason.jpg Jamie Eason. Ingen over og ingen ved siden. Sinnsykt flott og hyggelig dame. Texaner. Img-tags fjernet Bond, mod Endret 11. august 2011 av Bond
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå