Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #41 Skrevet 9. august 2011 Hmmm..... jeg synes Hunter sin kropp ser meget flott ut jeg Aaaaw. Tusen takk, søtnos!
Tjuagutten Skrevet 9. august 2011 #42 Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde tenkt til å finne forskjellige kjendiser sine forskjellige kroppsformer, men eva mendes er f***ing gorgeous: http://eva-mendes.thetop100.ws/wp-content/blogs.dir/75/files/eva-mendes-photo-gallery/2-eva-mendes-lingierie-001.jpg
Obelix Skrevet 9. august 2011 #43 Skrevet 9. august 2011 Aaaaw. Tusen takk, søtnos! Bare hyggelig å gi komplimenter der de fortjenes vettu
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #44 Skrevet 9. august 2011 Bare hyggelig å gi komplimenter der de fortjenes vettu
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #45 Skrevet 9. august 2011 Høy (175-185 cm) Slank Veltrent Markert midje Markerte hofter En god håndfull bryster Langt hår
Catie' Skrevet 9. august 2011 #46 Skrevet 9. august 2011 Oghun her Helt enig med deg der! Det der er en fin kvinnekropp! 2
Obelix Skrevet 9. august 2011 #47 Skrevet 9. august 2011 Helt enig med deg der! Det der er en fin kvinnekropp! Yes... Enig
Gjest Cosette Skrevet 9. august 2011 #48 Skrevet 9. august 2011 Jeg synes det er litt morsomt når folk poster bilder som er så tydelig retusjert at det nesten ser animert ut Jeg klarer ikke bestemme meg for én idealkropp, det finnes så utrolig mange vakre variasjoner av kvinnekroppen. Ballerinaslank og vever er pent, Beyonce-kurver er pent. Men jeg synes f.eks. Sharon Tate hadde en heit kropp: http://www.google.no/imgres?q=sharon+tate+figure&hl=no&biw=1366&bih=587&gbv=2&tbm=isch&tbnid=jC_ar7ySfkqVWM:&imgrefurl=http://www.listal.com/list/the-hourglass-figure&docid=1kC62LaAfnKlaM&w=314&h=546&ei=ChtBTsaoMc-SswbAqLCzBw&zoom=1&iact=rc&dur=110&page=1&tbnh=143&tbnw=84&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=40&ty=68 http://www.google.no/imgres?q=sharon+tate+figure&hl=no&biw=1366&bih=587&gbv=2&tbm=isch&tbnid=T2WL-LDx6A6dYM:&imgrefurl=http://lalalandhistory.blogspot.com/2010/03/mental-montage-eerie-uncanny.html&docid=KQm2cO349V2G3M&w=242&h=320&ei=ChtBTsaoMc-SswbAqLCzBw&zoom=1&iact=rc&dur=110&page=1&tbnh=143&tbnw=111&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=51&ty=72 2
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #49 Skrevet 9. august 2011 Sharon Tate var fantastisk nydelig. Idealkvinne deluxe.
Gjest meg Skrevet 9. august 2011 #50 Skrevet 9. august 2011 who cares, egentlig. Er vel snakk om smak, og den er ganske spredd. Vi er nå født med den kroppen vi har, og får vel jobbe med den sånn vi vil. Så lenge man prøver å ta vare på kroppen sin på en sunn måte så vil jeg ikke si at det finnes noen eksakt fasit på hva som er en fin eller stygg kropp, det man ser i media er som regel "plukket ut" og gjerne ofte retusjert til de grader... som fks jeg er jente, men jeg har både merker (pga sykdom), jeg er bredskuldra, korte bein, tydeligvis ikke "kvinneidealet", men jeg lever da forholdsvis sunt og trener osv. Har fått kommentarer av ekser før at jeg hadde sett bedre ut med større pupper, lengre ben..etc men da har jeg bare svart at den kan de ta med seg lengre ut på jordet med, skal noen like meg så får de like meg sånn jeg ser ut for det er ikke noe jeg får gjort noe med med mindre jeg legger meg under kniven, og det gidder jeg ikke. "idealer" kan dra til h... gjerne ha litt inspirasjon, men ikke prøv å kopiere og bli noe du ikke kan, man må gå utifra seg selv og hva man tenker man kan oppnå og trives med, ikke gå ut ifra alt man ser i dameblader osv... vi har vel alle ting vi synes er pent osv men ikke la det dominere alt til man ikke klarer å se annet enn den "flokkmentalitetskjønnheten/feilene" som vises utad. hilsen jente på 21 6
Catie' Skrevet 9. august 2011 #51 Skrevet 9. august 2011 who cares, egentlig. Er vel snakk om smak, og den er ganske spredd. Vi er nå født med den kroppen vi har, og får vel jobbe med den sånn vi vil. Så lenge man prøver å ta vare på kroppen sin på en sunn måte så vil jeg ikke si at det finnes noen eksakt fasit på hva som er en fin eller stygg kropp, det man ser i media er som regel "plukket ut" og gjerne ofte retusjert til de grader... som fks jeg er jente, men jeg har både merker (pga sykdom), jeg er bredskuldra, korte bein, tydeligvis ikke "kvinneidealet", men jeg lever da forholdsvis sunt og trener osv. Har fått kommentarer av ekser før at jeg hadde sett bedre ut med større pupper, lengre ben..etc men da har jeg bare svart at den kan de ta med seg lengre ut på jordet med, skal noen like meg så får de like meg sånn jeg ser ut for det er ikke noe jeg får gjort noe med med mindre jeg legger meg under kniven, og det gidder jeg ikke. "idealer" kan dra til h... gjerne ha litt inspirasjon, men ikke prøv å kopiere og bli noe du ikke kan, man må gå utifra seg selv og hva man tenker man kan oppnå og trives med, ikke gå ut ifra alt man ser i dameblader osv... vi har vel alle ting vi synes er pent osv men ikke la det dominere alt til man ikke klarer å se annet enn den "flokkmentalitetskjønnheten/feilene" som vises utad. hilsen jente på 21 Det var bra sagt, gitt
MaxUflax Skrevet 9. august 2011 #52 Skrevet 9. august 2011 Idealene er vel helt OK. De er jo idealer fordi vi synes det er vakkert å se på. Man har vel alltid måttet jobbe for skjønnheten. Disse jentene er digg: http://minmote.no/index.php/2011/08/se-den-nye-norske-modellgenerasjonen/ Alt for tynne for min smak. Jeg syntes dem ser syke ut. beklager. Jeg foretrekker den enkle kvinne kroppen med former. Jeg vil mye heller ha en dame med "valpe fett" kvinner hvor jeg ser ribbebeina og kragebeinene stikker ut er alt annet en pent. Så den vanlige dama i gata med 2 kilo ekstra er mye flottere og ser så mye sunnere ut en en som mangler 2 kg.. skal ikke være redd for å ødelegge dem heller 1
MaxUflax Skrevet 9. august 2011 #53 Skrevet 9. august 2011 Jeg er kvinne, så kan godt se bort fra svaret mitt om du ønsker, men jeg svarer anywaaaays. Strong is the new skinny. Her er idealkroppene: http://fh2.bloggfiler.no/bodywork.blogg.no/images/326966-9-1286177887827.jpg http://www.nordicnutrition.no/bilder/Kristine%20Weber_%20(4).jpg Nei takk... Alt for maskulin kropp.. hadde blitt feil for meg.. Damer SKAL ha et lit fettlag på kroppen sin.. det lille ekstra så gjør dem kosbare.. bare bei, eller store muskler på damer liker jeg ikke.. Liker dem med former og feminine jeg
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #54 Skrevet 9. august 2011 Nei takk... Alt for maskulin kropp.. hadde blitt feil for meg.. Damer SKAL ha et lit fettlag på kroppen sin.. det lille ekstra så gjør dem kosbare.. bare bei, eller store muskler på damer liker jeg ikke.. Liker dem med former og feminine jeg Det synes du. Men damer skal ikke noe som helst.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #55 Skrevet 9. august 2011 Det er greit at folk har forskjellige meninger om hva som er pent... men værsåsnill, forstå at det fins MANGE forskjellige former på jenter, og alle er like naturlige Det er ikke noe vits i å snakke stygt i denne tråden her.
Kilikia Skrevet 9. august 2011 #56 Skrevet 9. august 2011 er jo dame da, men jeg syns kim kardashian er veldig pen og har en nydelig kropp http://www.pinstripemag.com/2011/05/kim-kardashian-market-minds.html/kim-kardashian-4
MaxUflax Skrevet 10. august 2011 #57 Skrevet 10. august 2011 Det synes du. Men damer skal ikke noe som helst.. nei,nei,.. tror du missforstod meg der. Jeg mente selvklar at for MEG skal dem være slik.. Ikke at damer skal være noe gennerelt.. snakket kun ut ifra mitt synspunkt siden det var det tråden handler om Men alt i alt er utsende kun et førsteinntrykk. dumper let "drømme" damen jeg om hun ikke tilfredstiller kravene til personlighet. Så med andre ord.. Jeg er ikke kropsfiksert og liker dem for hvem dem er og ikke hva dem er eller ser ut
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #58 Skrevet 10. august 2011 Det synes du. Men damer skal ikke noe som helst.. Nemlig. Derfor finnes det heller ingen idealkropp. Spesielt ikke de som DU har vist oss i denne tråden. Selv foretrekker jeg feminine og sexy kurver. Christina Hendricks er en gudinne i mine øyne. 1
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #59 Skrevet 10. august 2011 Nemlig. Derfor finnes det heller ingen idealkropp. Spesielt ikke de som DU har vist oss i denne tråden. Selv foretrekker jeg feminine og sexy kurver. Christina Hendricks er en gudinne i mine øyne. Hvorfor er spesielt de ikke det? Jeg har ikke sagt noen plasser at kvinner skal se slik ut. Men du kan ikke si noe på at det er mine idealkropper. Forskjell på eget ideal og å sette ideal for andre.
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #60 Skrevet 10. august 2011 Jeg er jente da, men svarer likevel. Jeg liker jentene mine slanke - hun her er nesten perfekt, litt beinete på hoftene. Dessuten ser hun altfor ung ut i ansiktet, men se bort fra det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå