Gå til innhold

Familietrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at de fleste av oss har enkelte ting som er typske for familien - som vi kjenner igjen hos "slekta". Enten det er neser, ører stortær eller lignende. :-?

Selv har jeg en "pose" under det ene øyet (og bare det ene :o ) ... som er helt lik den far min hadde, flere av søsknene hans og jammen har 4 av kusinene mine det samme..

Har noen av dere andre sånne "greier"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormor, mamma og jeg har samme tenner som står i kryss.

Vi er alle også lave og har runde former.

Skrevet

Ha, det der har jeg aldri tenkt på.... :klø: kommer ikke på noe, men jeg skal spørre familien :blunke:

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg var så heldig å arve tannsettet til farfaren min.

Den ansvarlige har sannsynligvis hatt dårlig tid, og bare kastet tenner og røtter hulter til bulter.

Litt bedre nå heldigvis. :briller:

:liker tannleger:

Skrevet

Uhm, jeg har temperamentet til faren min. Så har vi lik litt oppstoppernese (så og si hele den delen av familien hans har sånn nese).

Skrevet

Nesa og ansiktet har jeg fra farsiden og øyene har jeg fra morsiden.

Det er visst veldig lett å se at jeg hører til i begge familiene...

Skrevet

Jeg har arvet tålmodigheten til alle mennene i familien...Dvs den ikke-tilstedeværende...

Og både bestefar og jeg har merkelige ører. Vanligvis ytterst er øret rullet innover på en måte. Den ytterste kanten. Den er rullet innover og stopper ved øreflippen ca.

Men mine ører, og bestefars sine er ikke rullet innover....

Skrevet

Jeg har mammas fingre, skjeve vridde greier, og jammen har ikke mange tanter og søskenbarn på den siden like.. tror de er fra bestemor.

Skrevet

Jeg har ikke noen likhetstrek fra min familie. Jeg er bare meg selv.

Skrevet

Har en utstående føflekk på nøyaktig samme sted som bestemoren min og moren min har - og datteren min har fått den også!

På baksiden av føflekk-genet satt brystparti-genet for bryststørrelsen og kroppsfasongen er jammen meg arvelig den og! :roll:

I tillegg har jeg samme lyseblå øyenfarge som familien til faren min - den fargen har datter'n også fått.

Gjest Dolphina
Skrevet

Har en skjev tann som tanta mi!

I tillegg så er langefinger`n skakk, noe som de fleste på morssida har!

Skrevet

Pappa sin slekt er høye,slanke,mørk i håret og blå øyner. Og det har jeg også arvet. :sjarmor:

Skrevet

I pappas familie har 1/3 av søsknene klin lik tannstilling nede.

Den har jeg også fått (stappet inn hulter til bulter, bra nå etter mange år med "reggis")

Jeg har også fått noen føflekker i ansikter som pappa, farfar, tante og 2 onkler har. Samme sted, samme "mønster". Min søster har 1/2 parten av føflekkene, + noen andre.

Skrevet

det er ganske mange av oss med et vanskelig temperament.

Skrevet

Har litt herfra og litt derfra jeg.

Når jeg ser forlovelsesbildet av mormoren min, så er det som å se meg selv, mens jeg også ligner på onkelen min på pappas side, samt noe ved øynene eller noe som ligner på pappa.

Men det mest igjenkjennende må være fra mammas side, vi har nesten alle (ihverfall kvinnene) en form for "bulk" inne på det hvite på øyet! :o en liten, rund bulk.

Vet mamma har, er usikker på søstern?, vet tanta mi har og minst ei kusine om ikke begge. Det er de jeg vet om, husker ikke om bestemoren min hadde?

Skrevet

Ligner nesten prikk lik på oldemoren min. Ellers har jeg arvet utseendet mitt fra morssiden. Eneste jeg har arvet fra farssiden er nesen min.

Skrevet

Hmmm....pappan min, søster'n min og datter'n min har mellomrom mellom fortennene......Veldig sjarmerende, syns jeg.......men JEG har det ikke......

Skrevet

Av utseende ligner jeg mest på pappa'n min og tanten min.

Jeg har også arvet det at "pekefinger" tåen (går det ann å si det?) :hoho: *Any way* Denne tåen er lenger en stortåen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...