AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #21 Skrevet 13. august 2011 Jeg er 30 og blir stadig kontaktet av menn i førtiårene og synes det er ekkelt gammelt, så jeg kan ikke forestille meg hva en nærme min alder vil bli oppfattet som av en på 18.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 21. august 2011 #22 Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg skjønner at det kanskje kan se litt merkelig ut; 18 er jo forholdsvis ungt i forhold til en mann på 27. Jeg er selv 18, og 27 høres veldig mye ut, men som nevnt tidligere har modenhet og mental alder også en del å si. I hvert fall for mange. Så selv om det står fra 18-34, så er han jo ikke direkte ute etter en på 18, men er nok for å ha et større spekter, om jeg kan si det sånn. Ville ikke tenkt noe mer på det om jeg var deg :-) Endret 21. august 2011 av PrincessKiki
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #23 Skrevet 21. august 2011 Vil nok si at dette bare er for å ha litt større nedslagsfelt blant potensielle partnere. Jeg kommer aldri til å skjønne meg på de som mener alder er så utrolig vesentlig uten å se det i sammenheng med hvor man er i livet, felles ønsker osv. Poenget er at det er en million andre ting man også sorterer på i 2011, så at mange i det minste er åpen for et videre aldersspenn ser jeg ikke på som problematisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå