AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg har truffet en på nett nå som jeg har fått veldig god kontakt med. Jeg hadde ikke lagt merke til hvilken alder på jenter han var ute etter før i dag. Han er selv 27 (det er forøvrig jeg også), og har skrevet fra 18 til 34 år. Selv har jeg fra 23 til 32. Er jeg rar som synes at 18 er veldig ungt? De er jo myndige og over seksuell lavalder så det burde kanskje ikke ha så mye å si, men jeg synes allikevel det er litt ekkelt å tenke på at han kunne være interessert i noen på 18 år! Føler det er veldig ungt, hvertfall med tanke på hvor mye jeg selv har vokst siden den alderen. Det kan jo selvfølgelig finnes modne 18-åringer, for all del. Jeg kjenner jenter på 18, og de er jo bare jentebarna! Jeg synes 20 er ok, men 18? Hva synes dere? Jeg er ikke imot aldersforskjell, da det kan fungere godt om man er på samme nivå. Men å se seg om etter jenter på 18? Jeg vet ikke. Det er ikke slik at jeg liker denne gutten mindre nå enn før, men reagerte bare litt på det.
Eudyptula Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Noen vil kanskje også reagere på at han "søker" kvinner som er 7 år eldre enn seg. HAn kan jo ha satt såpass vide grenser for å ha flere valgmuligheter. Det betyr jo ikke at han spesifikt er ute etter kvinner på 18. 2
rrakel Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har litt samme tanker som deg. En 18-åring er jo ofte i et helt annet sted av livet. Kanskje er de fortsatt avhengig av foreldre økonomisk, går på vgs osv. Så ja, jeg tror vi tenker veldig likt i utgangspunktet. Men samtidig er det ikke sikkert at han har tenkt så mye på det da han lagde den profilen. Dessuten prater han mye med deg som er like gammel som han, og jeg antar at det er fordi han føler seg mest på bølgelengde med deg
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Det finnes nok modne 18-åringer også. For ham er gjerne alder bare et tall, og ingen hindring dersom man ellers passer sammen? Selv blir jeg litt grinete om en mann på feks 40, vil ha kvinner fra 22-35. Det finnes da 40-åringer som virker mye yngre i kropp og sjel...
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Etter min erfaring er det ganske mange menn i alle aldere som søker damer fra 18 til 90 år. De er nok meget seriøse . 5
Facepainter Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Det er litt drøyt om man tenker praktisk og logisk, men det er ikke sikkert han gjør det. Det kan hende han bare tenker på at han kjenner 18-åringer som han passer godt sammen med mentalt, og ikke at de fleste 18-åringer er på et helt annet stadie i livet enn en normalt utviklet 27-åring.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Kanskje det bare er hans måte å si at alder ikke betyr så mye bare en passer sammen ellers, han har jo en god del slingring andre veien også så det virker ikke som han absolutt er ute etter å finne en yngst mulig dame.
Kaisamaia Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Har inntrykk av at en del menn setter grensen fra 18... da er det liksom "greit". Synes de
UnderCover Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg er fra grensen til 18-40. Jeg er 28.... Jeg synes det er mer flaut at man skal være istand til å bry meg om andres meninger, enn at man er i stand til å fortelle hva man søker etter......... Men må legge til at jeg synes det er litt flaut at jeg er på en nettside i det hele tatt, hva kommer mine foresatte til å si Endret 9. august 2011 av UnderCover 3
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Jeg er fra grensen til 18-40. Jeg er 28.... Jeg synes det er mer flaut at man skal være istand til å bry meg om andres meninger, enn at man er i stand til å fortelle hva man søker etter......... Men må legge til at jeg synes det er litt flaut at jeg er på en nettside i det hele tatt, hva kommer mine foresatte til å si Har man foresatte når man er 28 år?
Sulosi Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Har man foresatte når man er 28 år? Oh yes! (og er man riktig heldig så er de besteforeldre til ens barn og.....) 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Filleting å henge seg opp i. Han er vel åpen for at det KAN finnes en drømmedame på 18-19 der ute, uansett hva dine erfaringer med 18-åringer måtte være. Jeg var 19 da jeg traff min kjære på nett, han var 35. 5 år senere er jeg veldig glad for at han ikke hadde en aldersbegrensning på 20...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 ...merker meg at tråden har avsporet med hjelp av Steinar40, nok en gang, uten at KateW har bidratt, eller noen andre har fått kjerft....
Facepainter Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 ...merker meg at tråden har avsporet med hjelp av Steinar40, nok en gang, uten at KateW har bidratt, eller noen andre har fått kjerft.... Han har ikke postet i den.
*Numi* Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Han har jo satt et spekter som omfatter både kvinner en goddel yngre og en god del eldre enn seg, så jeg sier meg enig med Freyah og tror han har satt aldersspennet såpass vidt for ikke å være i fare for å utelukke noen potensielle.
Gjest fjosa Skrevet 12. august 2011 #16 Skrevet 12. august 2011 Verre med alle de mennene i 40-årene som søker damer mellom 18 og 32. Finnes mange av dem..
*Vilje* Skrevet 12. august 2011 #17 Skrevet 12. august 2011 Verre med alle de mennene i 40-årene som søker damer mellom 18 og 32. Finnes mange av dem.. Så enig! Bedre med et åpent sinn både oppover og nedover angående alder enn alle de mannfolka som MÅ ha en yngre dame. Kan jo lure på hvor modne de er da...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #18 Skrevet 12. august 2011 Jeg er selv midt i de 30 og har satt øvre grense på 40 år og irriterer meg over "mann 47" o.lign. som ønsker kontakt. (Som oftest ser de jo ut som om hode har blitt dratt gjennom dass under lynangrep i tilegg). Eller, de vil se bilde men legger ikke ut bilder av seg selv...
Flanør Skrevet 13. august 2011 #19 Skrevet 13. august 2011 Det finnes nok modne 18-åringer også. For ham er gjerne alder bare et tall, og ingen hindring dersom man ellers passer sammen? Selv blir jeg litt grinete om en mann på feks 40, vil ha kvinner fra 22-35. Det finnes da 40-åringer som virker mye yngre i kropp og sjel... Jeg kan love deg at jeg har sett en god del kvinner som er førti pluss på Sukker som søker menn fra 25-35. For all del, er lov å ha en preferanse, men det er tillatt å ha litt kontakt med virkeligheten også. Kanskje det bare er sex de er ute etter da.
daemonia Skrevet 13. august 2011 #20 Skrevet 13. august 2011 Noen vil kanskje også reagere på at han "søker" kvinner som er 7 år eldre enn seg. HAn kan jo ha satt såpass vide grenser for å ha flere valgmuligheter. Det betyr jo ikke at han spesifikt er ute etter kvinner på 18. Det er akkurat det mannen min gjorde når vi møttes på match.com. Han hadde satt alderen han søkte til 18-34 år når han selv var 27. Det var fordi, som Freyah sier, at han ikke ville utelukke noen og kanskje gå glipp av noe. Jeg var 23 og hadde satt ønsket alder til 22-30 eller noe rundt der. Av samme grunn. Det trenger ikke være noe negativt i det. En kan faktisk finne en helt fantastisk person som passer en perfekt selv om det ikke er den alderen alle rundt ser på som "rett" i forhold til egen alder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå