AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Idag kjente jeg en liten hard klump "der nede". Jeg tok speilet og såg at det var en rød,litt stor klump. Kneppet til den "sprakk", og da kom det blod ut. Hva kan dette være? Skal ha sex til helga og vil ikke være ekkel...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Huff...har skjedd med meg og Det var i ferien og det var skjempe varmt ute, så jeg regner også med at det bare var en kvise! Er ikke sikker...men lurer på om det ikke kom pga det ble litt klamt der :S Jeg brukte bare tynne truser etter dfet....og har ikke opplevsd det igjen
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Huff...har skjedd med meg og Det var i ferien og det var skjempe varmt ute, så jeg regner også med at det bare var en kvise! Er ikke sikker...men lurer på om det ikke kom pga det ble litt klamt der :S Jeg brukte bare tynne truser etter dfet....og har ikke opplevsd det igjen okei da,håper jeg det er det! eller kansje et inngrodd hår?? klemte du den? Tusen takk for svar:) TS
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 kan jo være det en kaller kong? har noen sånne selv, aner ikke hva de kommer av, har samme intimbehandling som før..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 kan jo være det en kaller kong? har noen sånne selv, aner ikke hva de kommer av, har samme intimbehandling som før.. Kong? Fortell!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 kong er sånne kviselignende klumper en kan få hvor som helst på kroppen. de har derimot ikke nødvendigvis den gul/hvite klumpen oppå, så en får tømt de. og gjør en det, kommer det ofte blod/puss ut. de kan være veldig røde å vonde, å ofte ha en blå/rød "ring" rundt seg, også har de en veldig hard kjerne. kjennes ofte ut som en ert inni midten, eller hva jeg skal si. :-/
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 kong er sånne kviselignende klumper en kan få hvor som helst på kroppen. de har derimot ikke nødvendigvis den gul/hvite klumpen oppå, så en får tømt de. og gjør en det, kommer det ofte blod/puss ut. de kan være veldig røde å vonde, å ofte ha en blå/rød "ring" rundt seg, også har de en veldig hard kjerne. kjennes ofte ut som en ert inni midten, eller hva jeg skal si. :-/ hva gjør man med disse? har klemt på en engang i lysken, som har endt med å være et innsunket parti der den var, om du skjønner. akkurat som at det er tomt under.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Hvorfor skal man ikke klemme ut slike kviser i underlivet? Er de ikke like som en vanlig kvise? Jeg klemte hull på en nå, og kom ut litt hvit gugge, og så kom det ut noe blank veske som lignet på vann. Gror dette raskt av seg selv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå