AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #21 Skrevet 11. august 2011 Ehm.. du har fått ett svar fra en bruker på KG og det svaret baserer du hele din fremtid med dette mennesket du liker på? Steinar er en negativ og destruktiv mann med liten eller ingen erfaring med det motsatte kjønn. Søk råd et annet sted, er mitt råd. Herregud, hva er meninga med all denne grininga over svarene til Steinar egentlig?? Hva vet vel du om hans erfaringer og oppfatninger? La nå han som alle andre her inne få svare på det de vil og hvordan de vil? Er vel ingen grunn til å megge deg til forde vel? Ikke tro alle svarene DU gir er så mye bedre bestandig heller! Fader så iriiterende! La vær å invollvere deg da vettu!
Suzy Skrevet 12. august 2011 #22 Skrevet 12. august 2011 Herregud, hva er meninga med all denne grininga over svarene til Steinar egentlig?? Hva vet vel du om hans erfaringer og oppfatninger? La nå han som alle andre her inne få svare på det de vil og hvordan de vil? Er vel ingen grunn til å megge deg til forde vel? Ikke tro alle svarene DU gir er så mye bedre bestandig heller! Fader så iriiterende! La vær å invollvere deg da vettu! Grining? Jeg blir alvorlig bekymret når et menneske fylt av håp og undring (TS altså) blir sablet ned av en gjennomført negativ fyr med null livserfaring på åpent forum og da griper jeg inn - det er ikke å "megge seg til". Det er å bry seg og ikek minst å bidra med en annen mening. Når det gjelder "å la alle svare på det de vil".. vel hva er poenget med et diskusjonsforum om man ikke kan si seg uenig med andre brukere? Mine kunnskaper om ham - tja, jeg kjenner ham jo ikke personlig, så han kan kanskje være en beleven og sjarmerende mann som har hatt flere lange forhold bak seg og vært ute ei vinternatt før, men sjansen er heller mikroskopiske for det. Jeg har debattert såpass mange ganger med fyren at jeg har en ganske klar oppfatning av hans holdninger. Og holdninger fødes av erfaringer, så visse holdninger vitner om lite erfaring. Oppfatninger uttrykker man greit skriftlig på et forum, så de har jeg vel også sett endel til. Til sist: Om det blir veldig slitsomt for deg å lese det jeg skriver, så foreslår jeg rett og slett at du lar det være 1
Avensis Skrevet 12. august 2011 #23 Skrevet 12. august 2011 Jeg begynte å lese de andre svarene du har fått, men avsluttet ganske raskt da jeg så at svarene til deg fra andre personer ble skittkasting seg imellom. Jeg tror flg: Han er ikke interessert. Enkelt og greit. Finn deg noen litt nærmere enn fem timer :-) Som VIL ha deg... Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå