AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg vet mange her liker henne ikke oh heller ikke det hun står for..Men heldi er hun. Hun lever sitt liv, fullt ut.Bare jeg så det bildet med hennes venninder, fikk jeg tanken at heldig er hun som har venner, familie, reiser, søsken..Hun vet hva hun vil.Har ikke ravd seg selv under depresjon, ansten og alt det onde som f.eks jeg har gjort! Men jeg klarer ikke å se lyst på livet, noe hun absolutt gjør...Klart har hun sine opp og ned dager, men hun kommer seg gjennom! Sottet her i helga og i hele sommer.Null reising, traff kanskje ei venninde og det var min sommer.Ikke en enste dag på stranden og heller 2-3 kaffeturer(greit har null råd)..Herreud, hvorfor kan je ikke se posetiv på livet og få til noe i dette livet! Så ja, er glad på hennes vegne...Stor kuds for deg Caroline..Lev livet o ikke bare henne...Alle og hver og en som har et slikt liv!(pluss/minus)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg vet mange her liker henne ikke oh heller ikke det hun står for..Men heldi er hun. Hun lever sitt liv, fullt ut.Bare jeg så det bildet med hennes venninder, fikk jeg tanken at heldig er hun som har venner, familie, reiser, søsken..Hun vet hva hun vil.Har ikke ravd seg selv under depresjon, ansten og alt det onde som f.eks jeg har gjort! Men jeg klarer ikke å se lyst på livet, noe hun absolutt gjør...Klart har hun sine opp og ned dager, men hun kommer seg gjennom! Sottet her i helga og i hele sommer.Null reising, traff kanskje ei venninde og det var min sommer.Ikke en enste dag på stranden og heller 2-3 kaffeturer(greit har null råd)..Herreud, hvorfor kan je ikke se posetiv på livet og få til noe i dette livet! Så ja, er glad på hennes vegne...Stor kuds for deg Caroline..Lev livet o ikke bare henne...Alle og hver og en som har et slikt liv!(pluss/minus) Glemte link http://fotballfrue.no/?p=8149
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Om du vil kan du lett fremstå som like heldig og priveligert; det er bare å starte en blogg og fortelle om hvor fantastisk du har det. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Ingen har et perfekt liv, men ja hun er heldig som har venner og familie. Og det er alle andre som har det og.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Hvis noen tror at bloggere har perfekt liv uten problemer, må man var naiv!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Har nevnt at jeg vet at hun har sikker sine problemer, men går videre for det om!TS
sophiaM Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Det er ikke sikkert hun har det livet som framstår på bloggen. Hun vil jo at vi skal tro at ting ikke går inn på henne, men hun er jo en vanlig jente, blir såret og har sine dårlige dager. Hun har en rosablogg, og skal ikke legge ut for mange negative innlegg hvis hun har det for jævlig, da er det ingen som vil lese den heller. Leserne hennes vil lese om et perfekt liv og det er det hun gir dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå