Catgirl Skrevet 6. april 2013 #61 Skrevet 6. april 2013 Jeg er halvt asiatisk og tiltrekker meg alt fra 14 år gamle gutter til eldre mannfolk. Jeg har ingen tilhørighet til Asia annet enn at jeg elsker maten og elsker å reise til Thailand(dog jeg er ikke halvt thai). Ingen av de jeg har vært sammen med, utenom en, hadde vært interessert i en jente med asiatiske gener tidligere. Jeg velger å tro at de falt for meg fordi jeg er som jeg er, ikke fordi jeg er halvt asiatisk. 14 år gamle gutter!?!? Så du er en Belieber Tror ikke min kjæreste eller mine ekser hadde noe som helst "asian fetish". Nåværende type har vært sammen med to russere og en iraner før meg. Forrige eks var sammen med en tysker før meg. Eksen før det hadde bare datet norske jenter. Så da var jeg vel den "første" for de :D
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #62 Skrevet 6. april 2013 14 år gamle gutter!?!? Så du er en Belieber Tror ikke min kjæreste eller mine ekser hadde noe som helst "asian fetish". Nåværende type har vært sammen med to russere og en iraner før meg. Forrige eks var sammen med en tysker før meg. Eksen før det hadde bare datet norske jenter. Så da var jeg vel den "første" for de :D Haha! Mannen min mener det er de asiatiske genene mine som gjør at jeg ser så ung ut at smågutter blir forvirret. Jeg ventet alltid på at de asiatiske genene skulle slå til i form av lite rynker så tydeligvis har det funket foreløpig(er 31)
Yme Skrevet 6. april 2013 #63 Skrevet 6. april 2013 Haha! Mannen min mener det er de asiatiske genene mine som gjør at jeg ser så ung ut at smågutter blir forvirret. Jeg ventet alltid på at de asiatiske genene skulle slå til i form av lite rynker så tydeligvis har det funket foreløpig(er 31) Hehehe, de asiatiske genene holder deg ung til du er 40, så blir du plutselig steingammal over natta ;-P
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #64 Skrevet 6. april 2013 Hehehe, de asiatiske genene holder deg ung til du er 40, så blir du plutselig steingammal over natta ;-P Over natten???? Damn; godt jeg er gift allerede 1
Catgirl Skrevet 6. april 2013 #65 Skrevet 6. april 2013 Hehehe, de asiatiske genene holder deg ung til du er 40, så blir du plutselig steingammal over natta ;-P Min asiatiske far er 68, men alle tror han er ca 50 Kanskje sånt bare funker på menn?? Men kjenner til problemet med å se for ung ut,det var jo mest plagsomt da jeg var rundt 20 år og bussjåførene hele tiden tok betalt for barn. Når man ser ut som en unge får man jo ikke akkurat så mye respekt heller
Yme Skrevet 6. april 2013 #66 Skrevet 6. april 2013 (endret) Over natten???? Damn; godt jeg er gift allerede Det ser jo litt sånn ut, når man titter på de asiatiske jentene. Maja: God natt, kjære! Gleder meg til å se hva jeg får i 40årsdagen min i morgen! Captain Shepard: Ja, i morgen blir det rommantisk cruise på det fine romskipet mitt, Maja! Sov godt. Neste dag. Maja: God morgen, kjære! Captain Shepard: Iihhh... Min asiatiske far er 68, men alle tror han er ca 50 Kanskje sånt bare funker på menn?? Men kjenner til problemet med å se for ung ut,det var jo mest plagsomt da jeg var rundt 20 år og bussjåførene hele tiden tok betalt for barn. Når man ser ut som en unge får man jo ikke akkurat så mye respekt heller Hehehe, det er nok sånn at damene blir skikkelig gamle etter de er 40, og mennene holder seg for alltid! Det er den eneste logiske forklaringen jeg finner Skjønner at det kan ha vært litt kjipt når du var 20, men det er vel sikkert ganske digg nå? Skal vi gifte oss fram til du er 40? Endret 6. april 2013 av Yme
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #67 Skrevet 6. april 2013 Det ser jo litt sånn ut, når man titter på de asiatiske jentene. Maja: God natt, kjære! Gleder meg til å se hva jeg får i 40årsdagen min i morgen! Captain Shepard: Ja, i morgen blir det rommantisk cruise på den fine romskipet mitt, Maja! Sov godt. Neste dag. Maja: God morgen, kjære! Captain Shepard: Iihhh... Lol!
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #68 Skrevet 6. april 2013 (endret) Ps: hvor gammel er denne dama? Endret 6. april 2013 av *Maja*
Yme Skrevet 6. april 2013 #69 Skrevet 6. april 2013 Det ser ut som at hu er i slutten av 20åra, men jeg gjetter at hu sikkert er over 35, pga temaet her nå.
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #70 Skrevet 6. april 2013 Det ser ut som at hu er i slutten av 20åra, men jeg gjetter at hu sikkert er over 35, pga temaet her nå. Hehe. Hun er 60
Yme Skrevet 6. april 2013 #71 Skrevet 6. april 2013 Hehe. Hun er 60 Det er jo tydelig at jeg må gifte meg med en som har asiatiske gener. Lurer på hvor det blei av Catgirl... Tror du det blir kleint om jeg sender hu frierbrev på PM?
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #72 Skrevet 6. april 2013 Det er jo tydelig at jeg må gifte meg med en som har asiatiske gener. Lurer på hvor det blei av Catgirl... Tror du det blir kleint om jeg sender hu frierbrev på PM? Hehe
Gjest gjesteline Skrevet 7. april 2013 #73 Skrevet 7. april 2013 Den siste typen min var utro mot meg med to asiatiske damer. Siden da har jeg hatt et visst problem med de. Og menn som liker de, selvfølgelig.
Yme Skrevet 7. april 2013 #74 Skrevet 7. april 2013 Den siste typen min var utro mot meg med to asiatiske damer. Siden da har jeg hatt et visst problem med de. Og menn som liker de, selvfølgelig. Du skjønner at folk fra Asia er mennesker, så da burde du jo kunne resonnere deg fram til at det muligens var mannen din som var en pikk, og at den utroskapen der ikke har noe med raser eller kjønn å gjøre. 1
Gjest Awa Skrevet 7. april 2013 #75 Skrevet 7. april 2013 Her var det mange generaliseringer. Asiatiske damer ser ikke like ut, det er for eksempel stor forskjell på indiske, japanske og thailandske jenter/damer. Mange av de asiatiske damene som bor i Norge i dag er andre/tredjegenerasjonsinnvandrere eller adoptert. Noen har giftet seg med norske menn, men jeg tror ikke det utgjør mange prosenter hvis vi ser på antall asiatiske damer som helhet. Mitt inntrykk er at gutter som liker asiatiske jenter også liker norske, afrikanske og sør-amerikanske. Utseendet er bare en av mange faktorer. Selvfølgelig finnes det noen som bare vil ha asiatiske, på samme måte som noen ønsker overvektige, noen ønsker trente og noen ønsker bare hvite kvinner, men jeg tror de er i et mindretall.
Catgirl Skrevet 7. april 2013 #76 Skrevet 7. april 2013 Det er jo tydelig at jeg må gifte meg med en som har asiatiske gener. Lurer på hvor det blei av Catgirl... Tror du det blir kleint om jeg sender hu frierbrev på PM? Du jeg har vært gift før etter et kleint frieri, prøver å ikke gå i den fellen igjen Halle Berry ser jo kjempeung ut, hun er visst 46 eller 47 år gammel. Hørte hun venter barn nå liksom, Hun er ikke asiatisk men også blanding, men av svart/hvit. Håper jeg ser like ung ut som henne når jeg er så gammel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå