skribleguri Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Foreldrene mine kjøpte seg ny Tv for litt over ett år siden, en tilsynelatende helt grei samsung 42 tommer. Saken er... at den lever sitt eget liv, noe som kan være ganske irriterende. Den skrur seg på av seg selv og kan også finne på å justere volumet av seg selv. Har selv opplevd at Tven har gjort dette flere ganger og må si jeg synes det er ganske merkelig. Min mor mener at dette har en overnaturlig forklaring, men jeg er skeptiker og vil helst ha en naturlig forklaring på saken. Er det noen som har hatt lignende erfaringer, eller som aner hva som er grunnen til at dette skjer?? den forrige tven som stod på samme stedet hadde vi ingen problemer med nemlig. Kan det være noe feil med spenningen eller tven, evt hva er det som da er galt?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Det kan være den nye tven reagerer på eventuell nabo sin fjernkontroll, ettersom lyd og på/av som regel er det man styrer med tvkontrollen og ikke noe annen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Det har vært en tråd om dette tidligere hvor det var en del mulige forklaringer på fenomenet. Finner den ikke igjen. Noen andre som er flinkere til å søke enn meg?
skribleguri Skrevet 7. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2011 TS her Det med at den kan reagere på naboenes fjernkontroll kunne ha vert en forklaring, men foreldrene mine bor ganske landelig til på et småbruk og det er ganske langt mellom naboene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå