Gå til innhold

Hvordan virker Basiron gel Wash?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Basiron gel wash? Hvordan virket det på deg? Hvordan var bivirkningene? Gikk det lang tid før du så forbedring på huden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange år siden jeg har brukt det nå. Brukte det kun på bryst og rygg, og for meg virket det bra. Tok litt tid, og jeg ble litt små tørr, men ble ikke plaget av dette :)

Tror den kan bli for sterk i ansiktet, men nå er den kanskje mer beregnet for kroppen?

Gjest Isabell
Skrevet

Hei. Etter mye om og men bestemte jeg meg endelig for å dra til legen med disse kviseplagene .. Ble da fortalt at jeg måtte prøve Basiron før jeg evt kunne gå videre med noe annet. Ble da "anbefalt" Basiron Gel Wash, som skulle smøres på ansikt og bryst ( i mitt tilfelle) 1 gang daglig og om det da senere tåltes skulle det smøres 2 ganger daglig.

Har brukt dette produktet i en uke nå ca. Og har kun erfart at produktet er VELDIG sterkt for huden i ansiktet. Har til nå kunn brukt produktet 1 gang daglig fordi det svei og irriterte huden ekstremt mye. Ser til nå ingen forbedring på plagene, enda jeg har brukt dette produktet i en uke nå ca, samt brukt en fettfri fuktighetskrem på kvelden som ble anbefalt av apoteket. Bivirkninger ? , tja, veldig ubehaglig å måtte være så rød etter bruk av basiron og det føltes iallefall ikke bedre når fuktighetskremen kom på. Sliter nå ganske mye med flassing pga av det, og det ser heller ikke ut til at den fuktighetskremen virker som den skal .. hehe.

Skrevet

Jeg syns det virker, men for at huden ikke skal bli rød og kløete må jeg ha på masse fuktighetskrem. Jeg bruker det heller ikke så veldig ofte, bruker wash'en kanskje en gang om dagen eller en gang annenhver dag, og den salva en gang om dagen. Sjelden begge etter hverandre, for det blir for sterkt.

Gjest Isabell
Skrevet

Jeg syns det virker, men for at huden ikke skal bli rød og kløete må jeg ha på masse fuktighetskrem. Jeg bruker det heller ikke så veldig ofte, bruker wash'en kanskje en gang om dagen eller en gang annenhver dag, og den salva en gang om dagen. Sjelden begge etter hverandre, for det blir for sterkt.

Men Basiron Gel wash, og Basiron krem er jo to produkter hver for seg, hvis de skulle vært brukt sammen så ville det vært kjempe rart at legen ikke nevnte noe om å bruke Basiron kremen også ?

Skrevet

Andre hudpleieserier er jo ofte vask - toner - krem, så å bruke vask og så krem er vel ikke så rart? Det er for hardt for huden min å bruke begge deler etter hverandre da, så jeg bruker gelen hvis det er ille (den reagerer huden min kraftigere på og jeg begynner å klø) og kremen hvis det bare er småprikker innimellom jeg vil minske.

• 10 måneder senere...
Gjest peter
Skrevet

jeg har brukt basiron kremen i ca 2 uker nå.. vikk et veldig bra resultat den første uken men når den andre uken kom så stoppet vare alt opp...

noen som hvet hva jeg skal gjøre nå?

begynne å bruke basiron wash??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...