Lilletrollet Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg mistet broren min på onsdag...En pappa,samboer,sønn,bror,barnebarn,onkel brått revet bort. Sorgen er forferdelig....gråten tar meg mange ganger om dagen. Jeg gruer meg til begravelsen. Skjønner egentlig ikke hvordan det skal gå....sliter med å forstå at han er borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSpire Skrevet 6. august 2011 #2 Del Skrevet 6. august 2011 Kondolerer så masse :'( Alltid trist å miste sine kjære! Jeg mistet en god venn for snart 2 uker siden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 6. august 2011 #3 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig trist å høre. Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn at du bare må være sterk. Vær sammen med familie så dere kan støtte hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essi89 Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg mistet broren min på onsdag...En pappa,samboer,sønn,bror,barnebarn,onkel brått revet bort. Sorgen er forferdelig....gråten tar meg mange ganger om dagen. Jeg gruer meg til begravelsen. Skjønner egentlig ikke hvordan det skal gå....sliter med å forstå at han er borte... Jeg føler med deg. Har vært igjennom akkurat det samme selv, så jeg kjenner til frustrasjonen og alle følelsene. Hvis du har behov for å prate med noen, så ta kontakt. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 Utrolig trist å høre. Kan ikke sette meg inn i hvor ille du må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annta Skrevet 8. august 2011 #6 Del Skrevet 8. august 2011 Føler med deg. Mistet selv en bror for 3 år siden. Send et pip om du trenger noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå