Gå til innhold

tanker...


Gjest neroguilt

Anbefalte innlegg

Gjest neroguilt

savnet er stort. ensomheten er helt for jævlig. sitter å ønsker, ønsker som virker en million lysår borte.

orker jeg, og vil jeg virkelig dette? i dag er en slik dag der det spørsmålet svever over meg, surrer rundt meg som en plagsom mygg. prøver å vinke den bort, men slik mygg tiltrekkes blod, tiltrekker usikre meg disse spørsmålene. veit jo at det er fordi det er en slik dag, at det er derfor jeg spør on slikt. det er en grå dag, en ensom dag. savner deg, elsker deg, trenger deg..det gjør meg gal!

mamma ringte i dag, hun og "aina" sitter hjemme og koser seg. min mamma, og min bestevenninne. setter sånn pris på at de har et slikt forhold, der de kan drikke sammen, synge og danse. jeg er jo ikke der lenger, jeg flytta jo, langt bort - for deg!

nå merker jeg savnet etter familien, og venner, etter hjemstedet og brødre. det er sårt, for her hvor vi bor, du og jeg, er ditt. din familie. nå når du er borte, så har jeg ingen! rakk jo aldri å bli kjent med noen så å si, før du dro.

så ja, vil jeg dette? sitte her, ensom og forlatt, misunnelig på mor og venninne.

du kommer jo hjem! vi skal muligens flytte, til nytt sted. blir det likt da, mon tro. du og meg, og bare meg når du da drar? for du kommer jo til å dra igjen, jobben din er viktigere. jeg har rett, den er det, eller?

føler jeg gir, får litt igjen, så gir jeg og gir...jeg gir, du tar imot. er litt unfear nå, du er en fantastisk kjæreste. du får meg til å føle meg som hun - den eneste.

ønsket mitt! å leve et liv med deg, ferier, bikkjer og barn. leve det livet jeg vil ha, med deg. ønsket mitt! at du en dag lar kjærligheten seire, la kjærligheten gå foran alt - foran jobb. ønsket mitt! at du ofrer jobben, for oss. får en ny jobb, som du kan trives like mye i. at du kan ha et godt liv med oss, uten å måtte ha det perfekte yrket....

ønsket mitt! oss to på hjemstedet mitt...jeg savner det hjemme, men klarer ikke dra fra deg. er jo lykkelig med deg, når du er hjemme.

du elsker meg, jeg vet. du vil meg alt godt. men elsker du meg nok?

elsker du meg nok til å ofre jobb, elsker du meg såpass at om jeg dro, så ville du ha det vondt uten meg?

elsker du meg kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...