Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke bare lakrisis det går i her i huset. Jeg lager også egen is og kjøper mye is på pinne. Hjemme er favoritten rett og slett kvernet frukt som hives i isformer i fryseren. Smaker godt og er ikke så dumt å ha liggende når man er småsulten eller bare trenger å få opp blodsukkeret litt. :P

Hvilken is er din favoritt? Er det noen iser du savner? Kjøper/lager du mye is? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå for tiden er favoritten kirsebær is, er også veldig glad i bringebær sorbet.

Skrevet

Nå for tiden ;Dream lakris is!

Skrevet

Virkelig elsket pistasjisen uten sjokoladebiter i, men har ikke sett den på årevis nå...

Krokan er også nydelig.

Her går det vel med ca en liter is i uka, nå om sommeren. Stort sett litersbokser med vanilje med nøtter, mørk sjokolade, eller sitronsorbet - krokan får jeg ikke kjøpt (bor ikke i Norge).

Skrevet

Jeg er ikke den største fan av is egentlig. Og siden jeg ikke har noen barn lager jeg ikke is så ofte. Men har laget fruktis av mango og jordbær for litt siden, samt. hylleblomst og grønn te is :) Jeg har også lagd diverse iskaker samt daimiskake og smashiskake.

Min favoritt av "kjøpe"-isene er Dream Yoghurtis med Brownies og Karamell. Og Dream Yoghurtis med Mint og Sjokolade.

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt akkurat nå er Royal irish cream med sjokoladebiter. Sånn ellers går det mest i ben & jerry. Liker de fleste fra de altså.. Men Phish food og cookie dough er faste gjengangere.

Skrevet

B&J er farlig godt! Har en boks med Coconutterly Fair i fryseren, den er så utrolig rå å lage milkshake på! Og en boks Dream lakris-is og en boks Please yoghurtis med limefudge. Avhengig NEI? :fnise:

Og av pinneis er det svenskene som har de beste.. Spirullo og lakrisis. :rodmer:

Gjest Krizzy
Skrevet

En vanilje is med sjokoladebiter.

Det finnes flere versjoner av dem, men den ene er bare rett og slett YUMMY :spise:

Skrevet

Min favoritt er Dream Yoghurtis med Brownies og Karamell :jepp: En is jeg savner er en oreo is jeg alltid kjøpte på wallmart når jeg bodde i USA *savn*

Skrevet (endret)

Min favoritt er Dream Yoghurtis med Brownies og Karamell :jepp: En is jeg savner er en oreo is jeg alltid kjøpte på wallmart når jeg bodde i USA *savn*

Vi kjøpte Henning Olsen oreois på Bunnpris en dag. Det er is i et lite beger. Begeret ser lite ut, men det var mye is. God var den også :)

http://www.hennig-olsen.no/artikkel.aspx?m=4

Endret av Tears.of.the.Sun
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Enig t.o.t.s: oreo`en var veldig god. :jepp:

Jeg lager aldri selv, men Dream og Please er vel dem jeg kjøper oftest - det går litt i bølger det. Ingen is er vond, men noen er bedre enn andre.

Avhengig? Nei! :nigo:

Juger jeg? Ja... :flau:

Endret av Margareth
Skrevet

beste isen jeg vet, er softis. og nå vet jeg hvordan jeg skal lage det hjemme, så kommer til å prøve det :D . etter det kommer jordbæris

Skrevet

Sjeldent jeg spiser is, men strawberry-cheesecake ice cream og chocholate chip cookie dough ice cream er ikke å forakte.

Skrevet

Phish food fra B&J er min favoritt. :)

Skrevet

Lager litt is selv, da går det i vanilje eller sjokolade. Ellers er den beste isen for meg garantert cappuccino is!!:)

Gjest Varpunen
Skrevet

i stekende sommersol er det bare en is som duger, og det er friskis på pinne :)

Men det er mange andre gode koseiser som funker også altså!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Min personlige favoritt er Hagen Das strawberry cheesecake, ellers går det mye I treliters bokser hjemme, vi spiser mye krokan, jordbær-vanilje-sjokolade is(er foresten veldig glad i jordbærisen I de tre i en boksene

Gjest Thessie!
Skrevet

En is jeg savner er en oreo is jeg alltid kjøpte på wallmart når jeg bodde i USA *savn*

Som nevnt over her har Henning Olsen en variant, men jeg lager den selv. Da får jeg mer :rodmer:

Gjest Thessie!
Skrevet

beste isen jeg vet, er softis. og nå vet jeg hvordan jeg skal lage det hjemme, så kommer til å prøve det :D . etter det kommer jordbæris

Hvordan lager du soft-is? :sjokkert:

Skrevet

mövenpick caramelita :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...