Gå til innhold

Finnes det ingen gode brød i butikker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å finne gode brød i butikkene. Synes de alltid er så myke og ikke smaker de noe godt heller.

Har du noen tips til noen gode brød som selges i matbutikker og hvilken butikker som selger det?

Bake selv er ikke et alternativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brød fra de landsdekkende bakeriene er sjelden noe gode, men brøk fra litt mer lokale bakerier pleier å være bra. De har sprø skrope, god smak og blir ikke like raskt tørre. :)

Skrevet

Se om noen bakerier har "dagens brød", er som regel nydelige brød i de mindre, lokale bakeriene. Verdt de 3-4 ekstra kronene og man støtter opp det lokale! :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg får alltid tak i brødet i bakeriet.

Skrevet

Jeg liker Simpsonsbrødet man får på Rema, i alle fall når det er ferskt! Jeg pleier å skjære det opp i butikken og så putte det i frysern, for deretter å ta opp så mange skiver som jeg trenger til frokost og nistepakke. På den måten får jeg spist opp hele brødet uten at det blir dårlig, og alltid ferskt brød!

Jeg er også en stor fan av Italiensk fjellbrød, grovt fra Bunnpris. Det har vært en stor favoritt i mange år.

Men som de andre sier: de beste brødene får man selvsagt på bakeriet :) Hvis man føler man kan ta seg råd til det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper Bakers sitt Speltbrød og synes dette er veldig godt! Om man ikke tar det i plastpose blir ikke skorpen myk! Jeg bruker papirpose i brødboks og det holder seg i tre dager! :)

Sånn apropos, så synes jeg brød i matbutikkene er blitt helt utrolig dyrt!

AnonymBruker
Skrevet

Ja nå er det like greit å handle brød på bakeriet ifh til pris og smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...