AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Min lenke Grunnen til at jeg heller kjøper tegneserier som Pondus eller Nemi istedenfor dameblader. Tegneseriene får jeg iallefall noe ut av. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Jeg er kanskje litt treig, men jeg tok ikke helt poenget ditt Jeg kjøper hvertfall Donald hver eneste uke, og gleder meg som en unge til nytt blad jeg kan kose meg med Jeg leser Cosmo av dameblader, men de ligger så lenge før jeg leser dem at jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg kjøper dem.
Gjest Emera Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Min lenke Haha, betegnende, den der. Jeg klarer ikke slike dameblader.
Gjest Tipo Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Den eneste gangen jeg leste Cosmopolitan eller Metropolitan elle hva det nå heter, var når jeg satt på en 12 timer lang flytur fra Thailand og jeg fikk låne det, jeg leste ferdig boka mi mens jeg var der nede... Jeg ble vel mer forferdet enn noe annet.
Xaphan Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Haha, jeg skjønte ikke at coveret var falsk før jeg leste "1400 pages of ads." Ganske tatt på kornet, med andre ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå