Gå til innhold

Vogn til bruk i barnehage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min på 1 1/2 har nettopp begynt i barnehage. Vi har satt igjen dene ene vogna vår der, som han skal sove i. Det er en kombivogn, der vi bruker sportsdelen. Det er derfor stormtrekk til denne vogna. Men vi har også en trehjuling som vi kan bruke der, som er mye penere enn kombivogna, for den er ikke mye pen. Problemet er at trehjulingen ikke har stormtrekk og den har tynne "vegger". Nå er den helt ok å bruke, men jeg tenker til vinteren.. Blir det for kaldt å bruke denne da? Vi har jo dyne og vognpose å bruke oppi. Jeg er heelt fersk på området, så litt hjelp fra noen mer erfarne hadde vært topp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt en trehjuling som fast sovevogn i barnehagen dersom dere har en firhjuling tilgjengelig. Trehjulinger velter lettere, rett og slett.

Vi har brukt trehjulingen hjemme, og kjøpte en billig Brio firhjuling til bruk som sovevogn i barnehagen. I vogna har vi hatt Voksi-pose og lammeskinn. De sover inne i soveskur.

Skrevet

Om sovevogna i barnehagen er pen eller ikke spiller overhodet ingen rolle! Velg den luneste.

Skrevet

Definitivt.. ta den luneste med fire hjul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...