Gå til innhold

Tips til stillinger der jenta gjør mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg føler at jeg ikke er bra nok i senga :/ Jeg prøver virkelig å være aktiv og ikke bare ligge der som et slakt, men i mange stillinger synes jeg det er vanskelig å få gjort så mye konstruktivt. Som oftest blir det til at han gjør mesteparten av jobben :/ Eneste stilling jeg føler at jeg gjør mest er når jeg rir han... også misjonæren går greit. Noen som har ideer til stillinger vi kan prøve der jeg kan være litt mer aktiv? Vil så gjerne tilfredsstille han!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å bevege deg mot ham i stillinger som doggy og misjonær.. Men ellers er jo å ri både vanlig, samt at du sitter bakfram på ham stillinger der du gjør noe. Dere kan også sitte begge to. Eller ligge med bena innfiltret der begge beveger seg mot hverandre.

Aner egentlig ikke hva disse stillingene heter, men det er vel de vi bruker mest.

Skrevet

Hmm ja, det går som regel greit i starten med de fleste stillinger, men når tempoet øker klarer jeg ikke å henge med :S Virker som det er lettere for gutten å bevege seg i de fleste stillinger? Er det noe i det, eller er det jeg som ikke får til teknikken?

Skrevet

Tror det bare er noe vi jenter må leve med.. at det er lettere for gutten å bidra mest under selve samleiet. Men du kan jo bidra med runking/suging/kosing i forkant, støte imot under sex oll

AnonymBruker
Skrevet

Hun rir ham.

Kan ikke komme på noen annen stilling der jenta gjør så mye av jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...