AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #21 Skrevet 7. august 2011 takker for svar tror nok det er litt viktig for han.. han behandler mine barn som sine egne, men de er store og jeg tror nok han savner litt å få oppleve det hele.han sier at han vil ha egne barn, men at det ikke er livsviktig for han. det er en avgjørelse vi må ta sammen. ja han er mannen jeg ser for meg å dele resten av livet sammen med Og det gjorde du ikke med faren til dine andre barn? Når det er for sent å få barn føler jeg det ikke er noen fasit på. Jeg reagerer mer på at man må få barn med "alle" man er sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #22 Skrevet 7. august 2011 Og det gjorde du ikke med faren til dine andre barn? Når det er for sent å få barn føler jeg det ikke er noen fasit på. Jeg reagerer mer på at man må få barn med "alle" man er sammen med. men når kjæresten hennes ikke har barn, + ønsker seg barn, syns jeg det er egoistisk av TS å si nei.
cec74 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 7. august 2011 (endret) Og det gjorde du ikke med faren til dine andre barn? Når det er for sent å få barn føler jeg det ikke er noen fasit på. Jeg reagerer mer på at man må få barn med "alle" man er sammen med. jeg får ikke barn med alle jeg er sammen med. jo jeg var glad i mine barns far, og så en fremtid med han. MEN faren til mine tre barn, forlot meg etter å ha hatt et forhold med en annen i et år før jeg fikk vissta det. dette er 10 år siden. syns ikke jeg skal trenge å forsvare meg her. Endret 7. august 2011 av cec74 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå