Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når syns dere det er for seint å få barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er kommet i overgangsalderen.... Så lenge en KAN få barn, så syns jeg ikke det er noen grense for når det er riktig..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke lenger er fruktbar. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir veldig individuelt. Har man helsa i behold og føler seg sprek og ung til sinns så synes jeg ikke det er for sent før kroppen sier at det er for sent.

Men så synes jeg også at det er forskjell på en barnløs 40-åring som desperat ønsker seg et barn og som derfor går langt for å få det til, og en 40-åring som har barn fra før men ikke klarer å stoppe å produsere stadig flere. Det er liksom mer greit (i mine øyne) hvis man får barn sent for å slippe å være ufrivillig barnløs resten av livet.

Skrevet

Takk for svar :klemmer: er ikke kommet i overgangsalderen enda ;)

Skrevet

har tre barn fra før...

er i et nytt forhold, vært sammen i tre år nå.. han har ikke barn fra før. vi snakker litt om kanskje om ett par år vil ha en liten en ilag. men en viktig avgjørelse å ta.

Skrevet

Hei.

Er du singel i tillegg?

Tenker du prøve skaffe barn med mann du skal bo med? Tenker du på en god venn? Tenker du en ones? Tenker du på en klinikk?

Det som er vanskelig å finne er en mann som du elsker og kan leve resten med livet med.

Gjest Krizzy
Skrevet

Når du syns det er for seint å få barn. :)

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Er du singel i tillegg?

Tenker du prøve skaffe barn med mann du skal bo med? Tenker du på en god venn? Tenker du en ones? Tenker du på en klinikk?

Det som er vanskelig å finne er en mann som du elsker og kan leve resten med livet med.

Hvis du ser hva jeg har skrevet:

har tre barn fra før...

er i et nytt forhold, vært sammen i tre år nå.. han har ikke barn fra før. vi snakker litt om kanskje om ett par år vil ha en liten en ilag. men en viktig avgjørelse å ta

Skrevet

Lykke til med avgjørelsen.

Skrevet

Syns det høres fint ut med nytt barn nå, spesielt siden kjæresten din ikke har barn. Hvorfor vente?

• Liker 2
Skrevet

Jeg for min del syntes det er sent når du når 40år, men det er kun fordi jeg selv ikke ønsker å ha små barn i den alderen. Men om du er klar for en liten en i huset, så er det jo bare å sette igang :D

Skrevet

Syns kvinner skal få lov å føde barn så lenge de kan/er fruktbare. Andre vil ha meninger om det uansett men det er viktig hva man selv vil og ikke la andre "styre" det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke lenger er fruktbar.

For kvinner som regel i første halvdel av 40-årene, mens menn ofte kan holde deg gående både i 50- og 60-årene.

• Liker 1
Skrevet

Synes vel det er en avgjørelse det er greit å ta selv. For man vet jo best hvordan helsen er, og viktig å tenke på att barnet blir tenåring, du skal orke det og.

Tidligere så har jeg sagt att jeg skulle bli ferdig med barn før jeg ble 30 år. Dette var preget av att min mor var 38, og far 40 da de fikk meg. Men ingen av de hadde topp helse, og de var ekstremt gammeldags. Så de sa det og, att de burde nok ikke ha fått meg, hadde de tenkt seg bedre om.

Men nå som jeg er i 30 årene, så har jeg da masse flotte spreke ungdommelige venninner på rundt 40 år, og hadde jo ikke reagert hadde noen av de blitt gravide.

Og jeg rakk og få 2 barn før fyllte 30. Men nå har jeg ny kjærste, han har ikke egne barn, og planen er att vi skal få barn sammen om ett parr år.

Skrevet

I ditt tilfelle trur eg at eg ville prøvd å få ein unge til. Mannen din har jo ikkje barn, er det viktig for han å få det? I så fall er svaret i alle fall ja, viss han er mannen du ser for deg å dele livet ditt med.

• Liker 1
Skrevet

takker for svar :klemmer:

tror nok det er litt viktig for han.. han behandler mine barn som sine egne, men de er store og jeg tror nok han savner litt å få oppleve det hele.han sier at han vil ha egne barn, men at det ikke er livsviktig for han. det er en avgjørelse vi må ta sammen. ja han er mannen jeg ser for meg å dele resten av livet sammen med :klemmer:

Skrevet

Då tykkjer eg absolutt de bør få barn saman :)

Gjest MorAase
Skrevet

Spørsmålet er, uansett alder, hva vil det kommende barnet mene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...