Gå til innhold

Overreagerte jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg synes du overreagerte. Ikke nok med at du skulle sove istedet for å delta i forberedelsene til dette fellesmåltidet. At du i tillegg blir sur fordi det ikke er innlagt nok anstrengelse i å vekke deg, synes jeg var veldig umodent. Neste gang tar du ansvaret selv, og dropper å ødelegge et hyggelig måltid for andre ved å furte og kjefte.

Her i huset har jeg ansvar for matlagingen, og de som ikke innfinner seg når det blir ropt/sagt at det er mat, må finne seg i at vi andre begynner å spise allikevel.

Endret av pøbelsara
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du overreagerte, og jeg er enig med celtic heart

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du overreagerte. Ikke nok med at du skulle sove istedet for å delta i forberedelsene til dette fellesmåltidet. At du i tillegg blir sur fordi det ikke er innlagt nok anstrengelse i å vekke deg, synes jeg var veldig umodent. Neste gang tar du ansvaret selv, og dropper å ødelegge et hyggelig måltid for andre ved å furte og kjefte.

Her i huset har jeg ansvar for matlagingen, og de som ikke innfinner seg når det blir ropt/sagt at det er mat, må finne seg i at vi andre begynner å spise allikevel.

Jeg hadde dekket på bordet, og maten sto i ovnen. Har jeg sagt t jeg la meg til å sove og lot alle andre hjelpe til? Dessuten hadde de andre sagt at det var helt greit at jeg tok en lur siden jeg var så sliten etter jobb. De lovte å vekke meg.

Skrevet

Jeg hadde dekket på bordet, og maten sto i ovnen. Har jeg sagt t jeg la meg til å sove og lot alle andre hjelpe til? Dessuten hadde de andre sagt at det var helt greit at jeg tok en lur siden jeg var så sliten etter jobb. De lovte å vekke meg.

Du skrev ikke noe om at du hadde hjulpet til i det første innlegget ditt, bare at du var sliten og gikk og la deg. Jeg svarte utfra det. :) Hvis du ikke vil ha svar på spørsmålet ditt, synes jeg det er litt dumt å legge det ut på et diskusjonsforum.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes det er rart at man sier ja til å vekke noen og så gjør man ikke det. Jeg synes det er rart at man anser å vekke noen å rope ned trappen. Har man tatt ansvaret for å vekke noen må man også ta grep når det ikke er reaksjon.

Så jeg synes ikke du overreagerte.

Skrevet

Jeg ville blitt skuffet selv har jeg vært deg! Med tanke på at det var en spesiell middag og ikke en "hverdagsmiddag". Har det vært dagligdags at alle hadde sittet rundt bordet så ville det ikke vært noen big deal, men dette var noe annet.

Så jo, jeg synes du har all rett til å være lei deg og skuffet!

Neste gang får du sette klokka di på ring, så du bare tar en powernap og ikke stoler på at faren din skal vekke deg!

Håper det blir en sånn middag om ikke lenge :klemmer:

Enig med deg.

Skrevet

Han ropte. Du kom ikke. Du overreagerte.

Ts hørte ikke at han ropte. Han sa skulle vekke henne og når man ikke får noen reaksjoner, så får man gå opp på rommet for å vekke de da. Siden dette var en spesiell middag, så synes jeg ts har grunn til å reagere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skrev ikke noe om at du hadde hjulpet til i det første innlegget ditt, bare at du var sliten og gikk og la deg. Jeg svarte utfra det. :) Hvis du ikke vil ha svar på spørsmålet ditt, synes jeg det er litt dumt å legge det ut på et diskusjonsforum.

Jeg sier ikke at jeg IKKE vil ha svar. Men jeg syns det var dumt å nevne at jeg gikk å la meg uten å hjelpe eller noe. Jeg ville bare ikke at du skulle automatisk tro at jeg ikke hjelper til og bare går å ligger meg. For jeg har jo ikke sagt hva som skjedde før jeg gikk å la meg.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...