AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Hva har du strikket? Tenkte å få litt inspirasjon:) er helt tom for ideer. Dette har jeg strikket i min korte karriere: -stor julenisse -grytekluter -ullgenser -skjerf -pannebånd -selbuvotter
spinnwild Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Grytekluter, skjerf, luer, votter, amigurumi (strikkede leker/kosebamser), bokmerke, boktrekk, pannebånd, fingervanter, håndleddsvarmere, "strømpebukse", topp, skjørt, kjole, pledd, poncho osv...
Catie' Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Hat stort sett strikket sokker og votter, men da jeg var liten, sikkert rundt 7-8 år, så strikket jeg klær til barbie-dukken min. så hvis du kjenner noen med små barn så kan jo du kanskje strikke noen fine klær til dem
Gjest Kv84 Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Strikker kluter i sterke farger. Har gjort ferdig en mørkegrønn og holder på med en knallrosa. Strikk annenhver rett og vrang og bare rett på andre siden. Fortsett til riktig størrelse og lag en runde med fastmasker rundt hele kluten. Husk å få tak i garn som tåler å bli vasket på 60grader.
nattsvermer Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Gensere, votter, luer, skjerf, pc-veske, et uendelig antall sokker. Jeg pleier å hente inspirasjon fra Drops
dobby Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Diverse skjerf Nokre huer (denne er det siste prosjektet) Nokre genserar (denne til pappa og til sambuar, denne til meg sjølv) Ein kjole (raud i ull, vart veldig bra) Cardigan Bukse og kjole til baby Pluss litt andre småprosjekt. Hentar oftast inspirasjon frå Pickles og Ravelry.
Moscato Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Vesker Votter (blant annet selbuvotter) Dukkeklær Sokker Bamser Skjerf Luer Og sikkert mer. Det siste store prosjektet var en ullbokser til kjæresten. Drittkjedelig å strikke to rette-to vrange i babyull så lenge, men jeg ble da ferdig!
Sulosi Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Hva jeg har strikket? Det meste av div plagg og tilbehør tenker jeg. Vurderer å strikke til hunden jeg skal få, spørs bare om en Sheltie egentlig har behov for klær (og klær på hund for morroskyld liker jeg ikke).
Gjest LittleMe85 Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Lue, barnegenser, pannebånd, sjal, kluter, teppe og veske. Nå holder jeg på med ullsokker til vnteren.
Sulosi Skrevet 22. august 2011 #12 Skrevet 22. august 2011 Strikke tovede såler til støvler og vintersko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå