Gå til innhold

Å løpe på glatta...

Fremhevede innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Hei.

Hvordan gjør dere det når vinteren kommer, med isete veier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå løper ikke jeg, så jeg slipper det problemet. Men sansynligvis ville jeg løpt i skogen. Asfalt er ikke bra å løpe på uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg spaserer langt hver dag og for å kunne fortsette med det når det blir glatt så kjøpte jeg meg brodder til å ha på skoene. Endelig kan jeg gå normalt uansett føreforhold. Men det spørs om det er så gode å løpe på.

Skrevet

Jeg subber beina nedi, så jeg får mer følelse med veien og om den har tenkt å la meg ta meg en flytur eller ikke.

Skrevet

Dette er hvorfor vi har så artig ganglag i dette landet (sammenlignet med sør-europeiske kvinner som triper elegant avgårde) - vi går på is halve året og da kan man ikke gå pent - men som noe mer tilnærmet dyr som gir oss melk. Det hjelper heller ikke med høye støvletter... :roll:

For joggeturen får du fine brodder å tre utenpå skoene. De fleste sportsforretninger eller Løplabbet selger dette.

Gjest lekebøll
Skrevet
For joggeturen får du fine brodder å tre utenpå skoene. De fleste sportsforretninger eller Løplabbet selger dette.

Det har jeg aldri prøvd.

Tusen takk for tips!

Når det gjelder skog, så er det helt klart det beste, men når man bor midt i byen er det ikke bare-bare å komme seg ut på skogsstiene, ergo blir det mye asfalt.

Det er forøvrig greit å løpe asfalt bare man venner beina til belastningen.

Skrevet

Du får brodder som fungerer å jogge med. Jeg har jobbet i både sportsbutikk og skobutikk, og vi hadde det begge steder, og jeg har brukt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...