AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg er en gutt på 25 år som i det siste har blitt betatt av ei jente som nylig begynte på jobb. Hun er så jævlig hot at jeg nesten ikke klarer å konsuntrere meg når jeg jobber, det lange mørke tykke håret, de nydelige grønne øynene, DEN fine kroppen, de store leppene, hun er bare så pen, kanskje en av de peneste jentene i verden? og alle andre på jobben stirrer på henne også, ikke bare meg. Jeg tror også at hun har utenlandsk opprinnelse, kanskje Spania, Mexico, India? det vet jeg ikke.. Men hun er ikke bare pen, hun er fantastisk morsom, snill, flink og alt annet.. Jeg vil gjerne ta skrittet å ta kontakt med henne, men hun er sikkert ikke intressert i meg hun er FOR fin, og jeg synes at det er FOR skummelt å ta kontakt med henne.. Også må jeg si at jeg også har en nydelig kjæreste, men.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg er ganske redd at jeg får følelser for denne jenta, og glemmer kjæresten. Så kjære søte jenter, hva skal jeg gjøre? jeg har sett mange hotte damer i mitt liv, men har aldri brydd meg så mye som nå, for de har enten vært bimbo, overlegne osv; men hun jenta er jo bare helt perfekt.. Beklager for masse skrivefeil, men har ikk tid!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Har du i det hele tatt følelser for kjæresten din?! 4
Kosemose Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Tja, hvis du har det bra med kjæresten din og du er glad i henne og du egentlig så for deg en framtid med henne (før frøken Perfekt valset inn på jobben din) så syns jeg du skal anerkjenne at du syns hun er vakker og flott, men prøve å jobbe med disse andre følelsene. Hvis forholdet til kjæresten din egentlig er utdatert og du aldri helt har sett for deg dere to i framtiden, syns jeg du skal vurdere å gjøre slutt med henne og prøve deg på hun fantastiske på jobb. Og godt mulig dette ikke er så gode råd, men det er jo grenser for hvor lett det er å gi råd til noen om noe sånt når man ikke kjenner dere og ikke vet mer enn det du skriver. Lykke til uansett da 4
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Du har dame? Vel, da syns jeg at du skal holde deg unna denne kvinnen på jobben din! Stakkars dama de! 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg syntes ingen skal gå bak ryggen til kjæresten sin, det er lavmål uansett hvor attraktiv gutten/jenta man har møtt på jobb er. Gjør det ferdig med det du har først før du går videre, for selv om man kanskje har stoppet opp å elske en person og at forholdet har gått i stå, så skylder man vedkommende å slå opp på en skikkelig måte før man går videre med ny partner. 3
Gjest Setareh Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 hahahah! Det var dagens.. Betyr det at hvis man ser et vakkert menneske, så skal man dumpe kjæresten, gi faen i alt annet og bare kjøre på??.. Uansett hvor pen hun er, så kommer du til å bli vant med trynet hennes til slutt. 4
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Har du i det hele tatt følelser for kjæresten din?! Jeg tenkte det samme når jeg leste dette innlegget... 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #9 Skrevet 5. august 2011 TS her ja jeg har følelser for henne, og jeg har ikke gått fram enda. Derfor spør jeg om råd.
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 TS her ja jeg har følelser for henne, og jeg har ikke gått fram enda. Derfor spør jeg om råd. Du har ikke gått ifra henne enda? Du er en dust og jeg håper at dama de snart innser hvilken dust til type hun har! 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 Du har ikke gått ifra henne enda? Du er en dust og jeg håper at dama de snart innser hvilken dust til type hun har! TS jeg er ikke dust, jeg bare synes at hun er nydelig. Og det er helt normalt. 1
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #12 Skrevet 5. august 2011 TS jeg er ikke dust, jeg bare synes at hun er nydelig. Og det er helt normalt. Selvfølgelig er det normalt og synes at andre kvinner er vakre, men det er ikke normalt å oppføre deg som du gjør! Eller jo, det er vel kanskje det,- for duster! Hvor gammel er du egentlig? 15-16-17-18? 2
inlovewith Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 Tror du ikke vi jenter ser kjekke mannfolk i ny og ne? Jeg skal love deg at vi ikke vurderer å dumpe typen når vi ser på andre gutter. Du kan ikke være mye glad i dama di... 3
skuggfaks Skrevet 5. august 2011 #14 Skrevet 5. august 2011 TS jeg er ikke dust, jeg bare synes at hun er nydelig. Og det er helt normalt. Ja, dette er helt normalt for folk som pleier å være utro mot kjærestene sine. Stakkars dama di. Hvordan hadde du følt det hvis det var hun som gikk og sikla på en kjempehot fyr på jobben mens hun lurte på hvordan hun skulle 'gå frem'? 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #15 Skrevet 5. august 2011 TS okei. nå får jeg skikkelig dårlig samvittighet. Men er det noe jeg kan styre?
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #16 Skrevet 5. august 2011 TS okei. nå får jeg skikkelig dårlig samvittighet. Men er det noe jeg kan styre? Jeg tror ikke et gram på at du fikk dårlig samvittighet! Jeg tror bare at du forventet at folk her inne skulle klappe deg på skulderen og si "flink gutt, blablabla"! 4
Gjest Setareh Skrevet 5. august 2011 #17 Skrevet 5. august 2011 TS okei. nå får jeg skikkelig dårlig samvittighet. Men er det noe jeg kan styre? Ja det kan du styre. Hvis du har følelser for dama di, så skal du bare tenke " ja hun jenta er kjempe hot, men dama mi, hun er jo best, og det er henne jeg elsker" men jeg tror neppe at du er glad i dama di. 5
inlovewith Skrevet 5. august 2011 #18 Skrevet 5. august 2011 Det er lov å se på andre, men du må jo forstå at du tråkker over grensa når du vurderer å dumpe dama de over ei dame du har glodd på på jobb bare! 4
inlovewith Skrevet 5. august 2011 #19 Skrevet 5. august 2011 Men for all del. Har du lyst til å la pikken din styre livet ditt, så værsågod. Tosk.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #20 Skrevet 5. august 2011 Men for all del. Har du lyst til å la pikken din styre livet ditt, så værsågod. Tosk. hhahahahahahahhaahha! tror ikke jenta er intressert i deg heller. Tosk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå