Gå til innhold

Kler damer mage?


waco

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Ja, ja - du får ha takk for nå da. (Jeg tenker "looser", men sier det ikke).

Typen min tenner på både blikk OG kropp, han, så jeg er heldig.

Men jeg skulle ønske flere jenter kunne finne ut at Attitude er viktigere enn riktig BMI (ref. hvor høy/tung er du og er du fornøyd-diskusjonen f.eks.).

Diskusjonen her startet med at du ikke likte jenter fordi de var "lubne". At du ikke mener det, spiller ingen rolle, du underbygger oppfatningene mange kvinner har av hva menn mener (tok du den?).

Ha det bra, og lykke til med eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei waco! du har ikke så rare meninger synes jeg, du er ærlig , og det er bra!

Men en ting synes jeg bør si deg; kanskje jeg skal lære deg bort litt om hvorfor kvinner tenner på menn med god økonomi?

Fordi da er menn er god far for et eventuelt avkom, i og med at han kan forsørge barnet! så latterlig logisk enkelt er det!

Og du synes feite damer med mager er æsj, forstår det også jeg, det er ikke pent åse på kvinner med mager som tyter over buksa, men heldigvis er jeg slank og har aldri hatt mage.

Men kvinner flest har litt antydning til mage og det er fordi det er noe som heter kvinnehormoner som lager ekstra fett på magen og hoftene til en eventuell fødsel også videre.

Så lurer jeg på til slutt: er du en sånn type som liker å erte på deg gærne kvinner, eller er du bare litt for ærlig for kvinner? da bør du tenke på om du bør ordlegge deg mer diplomatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

og en ting til waco! det er ikke kvinner sin skyld at de blir voldtatt! det er mennene det er noe galt med da! tenk hvis jeg som kvinne hadde usannsynlig lyst på en mann fordi han viste litt for mye hud, og hadde begynt å voldtatt ham fordi han gikk med g-streng eller en skjorte som viste litt for mye hud, det hadde vært galt å voldtatt ham da ikke sant? hvis du ikke forstår dette, er det noe galt med deg også! alle bør få kle seg som de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har laget deg en "nå-skal-jeg-sitte-inne-å-lese-og-det-er-enkelt-for-ute-er-det-bare-stygge-damer"-illusjon. Men jeg må bare svare deg likevel.

For det første: FLYTT! For guds skyld. Pell deg avgårde ut i verden, til alle disse fantastiske kvinnene som du fantaserer om.

Og for der andre: Sitat Waco:

"Det er derfor flere og flere menn søker utenlands... ha et minumum av verdighet før de blir gamle og slår seg til ro.... "

Ja, en del norske menn søker utenlands etter damer, men det er vel ikke sikkert at det har så veldig mye med kvaliteten på de norske damene å gjøre? Kan vel kanskje tenkes at en del norske menn ikke er så interessante for norske kvinner, når de fremdeles tror at vi kvinner vil leve som våre mødre og bestemødre gjorde på 50 tallet.

En mann ba meg en gang om å flytte hjem til ham og dermed bli hans hushjelp. 7 år etter er han fortsatt singel...

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi kvinner virkelig så teite? faller vi for menn med god økonomi? FORDI de da blir en god far for evt, barn???? Da blir jeg ærlig talt litt flau på våre veine!

Penger, har INGENTING med om en mann blir en god far eller ei! Forsvinner han ut av livet ditt, så sitter du på like bar bakke med en rik mann som med en med mindre råd, dersom du møter en mann som "holder på pengene". Og er det noen som holder på pengene sine så er det vel nettop de MED penger? ellers hadde de ikke hatt dem?

Det jeg lar meg provosere av innimellom med Waco sine innlegg, er vel egentlig den dømmende "alle over en kam"-saken han driver med. Og ja, jeg VET at det kun er for å provosere, og det funker på meg innimellom! icon_smile.gif Jeg hater fordømmende mennesker! Jeg missliker mennesker som dømmer "grupper", selv om de i etterkant komemr å sier at "det er jo ikke det jeg mener, det er bare for å skape en illusjon for meg selv.." Vel, akkurat DET fortelles jo faktisk ikke før fordømmingen allerede er gjort!

+ damemage kan være sexy synes jeg, og som noen sa tidligere en gang, dagens moter tilsier så stramme bukser at dersom du har noe som helst mer en magemuskler så vil det "tyte" over. (eller man kan bare ignorere moten, men ikke alle synes det er like enkelt.)

Synes det er litt artig med Waco jeg, har syntes det har vært Ok med Milla og 10na også, når de holdt på på mye av samme måten. Det er gøy å bli litt provosert, teste seg selv på hva man tåler, lese en gang til med nye øyne for å prøve å ignorere provokasjonen men lese saken. Kan bli litt mye av det gode, men artig innimellom.

Men kjære Waco, seriøst, dersom du ikke tåler å bli "hoggestabb" så burde du faktisk ha lagt frem diskusjonene dine annerledes! Du legger frem hvordan ditt syn på kvinner og annet er, i ett lys som absolutt ikke er positivt, heller langt derifra. Du kaller alle norske kvinner for blaute, kjedelige rødstrømper som horer etc etc. Når du får reaksjoner, som du jo bare MÅTTE vite at du kom til å få, så går du inn å "analyserer" oss utfra hvilke svar vi gir deg. Kommer det noe du liker frem, sier du klart ifra at "jøss, du vakke så dum som jeg trodde jo..."... Du BØR faktisk tåle å få reaksjoner på dine holdninger når du går frem slik. Og jeg er enig med Sissan, trekker du deg på det grunnlag du selv oppgir, slår vel tanken "looser" meg også. Hakke noe problem med å si det heller jeg, siden du allerede har kalt meg teit, feit og horete... (selv om det bare var for å skape deg en illusjon selvsagt...)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissan wrote:

At du ikke mener det, spiller ingen rolle, du underbygger oppfatningene mange kvinner har av hva menn mener (tok du den?).

-----------

Ja det er det jeg vet. At mange kvinner årsaksforklarer sin egen manglende selvtillit med at "jammen gutter mener"...

Ansvarsfraskrivelse kaller jeg det.. (tok du den?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei aline! er mye enig med deg, men hvorfor tror du så mange kvinner tiltrekkes av menn med god økonomi da? har du en veldig god forklaring på det? det er ikke noe å være flau for det, det ligger dypt gjemt nå til dags i instinktene våre, og mange kvinner tiltrekkes nettopp også av menn med brede skuldrer, fordi da virker de beskyttende for andre farer som kan skade oss, så biologisk enkelt er det!

Og selv om kvinner nå til dags skal være så usannsynlig selvstendige, så glemmer de hvorfor de tenner på en høy, bredskuldret mann med god økonomi.

Instinktene ville at vi skulle gjøre det.

Nå for tiden har vi ikke kanskje mye bruk for en sterk , høy mann med god økonomi, men for mange tusen år siden hadde vi behov for en beskytter, vi kvinner var mer sårbare og utsatt for farer før i tiden, og dette har genene i oss tatt vare på, at vi skal tiltrekkes av det, og derfor synes vi slike menn er så tiltrekkende! forstod du nå aline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline....har jeg kalt deg feit teit og hore altså?? hmmm... fælt så hvordan jenter skal tolke på ting...

Har aldri kalt deg det. Men hvis du føler deg slik, så ligger det vel kanskje noe i det da???

Og til Anonym...jeg hater voldtekter....les hva jeg skrev til amanda...

Det er to ting som er galt.

1. Å voldta damer.

2. Å hisse opp karer...

Fordi DESVERRE så finnes det noen få idiotkarer som voldtar der ute. Det handler om å ta forhåndsregler...

Slettet pga. rasistisk undertone. Væren - moderator

Men i Oslo, idag på grønland, etter skoletid så blir man RANA mobilen! Det er FACTS!!!! Jeg skulle ønske det ikke var slik, men sånn er virkeligheten....

Ok. Når du har forstått såpass så kan vi diskutere videre....

DESSVERRE så finnes det menn som voldtar og menn som raner... dette VET jeg...

Slettet, samme grunn som ovenfor. Væren - moderator. http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq-norwegian.php#regler

Det handler om å ta ansvar for eget liv....

1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-05-15 23:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: det er mulig mange kvinner faller for menn med brede skuldre og masse penger, men jeg tror det blir mindre og mindre av det. Jeg tror vi begynner å innse at de instinktene ikke lenger er "nødvendige" JEg vet ihvertfall at flere og flere av de kvinnene jeg blir kjent med i dag, tjener jevnt med og oftere og oftere mer en sine respektive.

Personlig så faller jeg heller aldri for noen pga brede skuldre eller feit lommebok. Det er andre verdier som teller, og det tror jeg blir mer og mer utbredt blandt dagens kvinner.

Og Waco: Når du sier at alle kvinner ute er feit og stygge derfor er du glad du er innendørs, og at flere og flere norske menn velger damer fra eksotiske strøk, fordi norske kvinner er blaute blåøyde (husker ikke ordrett hva du skrev) og forteller at vi alle sammen er horer etc etc etc. Siden jeg da faktisk ER en norsk kvinne, som i tillegg er endel ute i sola, kanskje akkurat når du skrev det, så har du faktisk allerde kalt meg feit og stygg, jeg er norsk, og du har da også kalt meg blaut og blåøyd. eller ihvertfall noe i den duren. Da er det ikke meg som tolker, men meg som faktisk leser hva du skriver!

I tillegg så har jeg svart på ett av innleggene dine med å være enig med deg, hvorpå jeg fikk tilbakemeldingen at "jøss... du er smartere en jeg tok deg før du...", kun når jeg er enig med deg selvsagt.

Men det bryr meg ikke så mye hva du synes om kvinner eller meg, men det irriterer når du og andre setter folk i grupper! SELV om jeg har skjønt for lenge siden at det kun er for å provosere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI SAGT AT norske damer er hore... det var en bekjent av meg som nevnte at i norge trenger man ikke horehus...

Det var ikke mine ord.... jeg ble flau jeg...

Nå må dere lære dere å lese før dere blir irriterte..!

Waco

*som skal ut å møte sin venninne nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

GJESP, Waco. Er det ikke bra for deg om norske damer er lette på tråden da? Da blir det jo letter for deg å få deg et .....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym...ja jeg synes det er på tide at damer viser sitt sanne ansikt jeg...

Denne jomfrufasaden slår nok snart sprekker...

Det mest irriterende med dere jenter...er alle de trådene dere setter igang... "jeg er 17 og har liggi med 9".... hallo????

Nei, vi får nok ikke likestilling før damer også aksepterer sine seksuelle lyster....

Waco

*som koser seg med sin venninne imens...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er det jeg sier, det er mulig det ikke er så utbredt og at det ikke lenger er nødvendig, men dette ligger i genene våre, og vi kan ikke bestemme når genene våre skal stoppe med å få oss tiltrukket av slike menn.

Det tar maaaaange år før genene bestemmer i kroppen at dette ikke er nødvendig for oss, men det tror jeg blir lenge til.

Derfor har kvinner glemt hvorfor de tiltrekkes av menn med makt og med brede skuldre, og som er høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco wrote:

Ja det er det jeg vet. At mange kvinner årsaksforklarer sin egen manglende selvtillit med at "jammen gutter mener"...

Ansvarsfraskrivelse kaller jeg det.. (tok du den?)

Verken kvinner eller menn lever i et vakum der andres meninger ikke teller. Og de som påstår det ljuger så det renner av dem. Dersom det er en generell oppfatning i samfunnet om at "gutter mener", er det naturlig at spesielt unge jenter som er i ferd med å forme sin identitet, ønsker å etterkomme dette "folkekravet".

Det har ikke med ansvarsfraskrivelse å gjøre, disse jentene som kommer virkelig ut på viddene med anoreksi, bulimi etc fraskriver seg ikke ansvaret. De er STOLTE av hva de har klart å få til, og tar gjerne på seg ÆREN for det.

Selvsagt er det greit å like slanke jenter. Men å si at lubne jenter er ekle, er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å si at lubne damer er ekle?

Det er nesten like galt som å si at småvokste menn på femti med blank isse og dress som roter seg bort på Jacksons er ekle....

Den første påstanden jeg har provoserer dere, den andre påstanden bruker damer....

For en selvmotsigelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...