Gå til innhold

Adecco


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har funnet 2 stillinger hos adecco, og er innkalt til jobbsamtale i morgen...

Så får jeg høre at der er så upresise, klarer ikke få timelister og lønn riktig, de betaler dårlig osv..

Synes jo det er utrolig kjedelig siden jeg har veldig lysst til å være aktuell kanditat på disse stillingene, men vil ikke ha et vikarbyrå som arbeidsgiver hvis de holder mål.

Så hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har funnet 2 stillinger hos adecco, og er innkalt til jobbsamtale i morgen...

Så får jeg høre at der er så upresise, klarer ikke få timelister og lønn riktig, de betaler dårlig osv..

Synes jo det er utrolig kjedelig siden jeg har veldig lysst til å være aktuell kanditat på disse stillingene, men vil ikke ha et vikarbyrå som arbeidsgiver hvis de holder mål.

Så hva gjør jeg?

Hvis de IKKE holder mål, skal det selvfølgelig stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adecco har mange kontorer og mange ansatte som sitter på disse og styrer med lønn og timelister. Tror nok de du har snakka med kan ha vert uheldig.., jeg har jobba gjennom 2 adecco kontor og aldri vert noe kluss verken med timelister eller lønn.

Ikke la være å prøve jobben pga det du har hørt. Kan jo hende du ikke får samme opplevelse og at det aldri blir noe kluss med dine betalinger.. Da er det iallefall kjedelig om du ikke tok jobben du så gjerne ville ha.. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja, jeg vet det, men det ligger i bakhodet, og jeg husker vel at der jeg jobbet før, så snakket de bare negativt om adecco. Jeg er selvfølgelig enig at man skal vurdere det selv, men samtidig kan jeg være veldig naiv, og det er jo tross alt min arbeidsgiver. Men er bare greit å høre at andre ikke har samme opplevelsene:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja, jeg vet det, men det ligger i bakhodet, og jeg husker vel at der jeg jobbet før, så snakket de bare negativt om adecco. Jeg er selvfølgelig enig at man skal vurdere det selv, men samtidig kan jeg være veldig naiv, og det er jo tross alt min arbeidsgiver. Men er bare greit å høre at andre ikke har samme opplevelsene:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg bor har jeg opplevd Adecco som veldig profesjonelle, hyggelige og veldig hjelpsomme :)) Hadde ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville prøvd selv, og så heller sluttet om du selv opplever dem som uprofesjonelle i forhold til arbeidsforhold. Ta diverse diskusjoner på forum og andres fortellinger om at Adecco er så dårlig med en klype salt. Husk at det som regel er verstinghistoriene som blir fortalt som med alt annet. Mye sjeldnere at folk står frem og sier at de faktisk ikke er fornøyd.

Når det gjelder lønn er jo ofte vikarbyrer ikke så mye å skryte av, men Adecco er jo ikke alene der. Det kommer selvsagt an på hva du skal jobbe med, men især de ukvalifiserte stillingene ved vikarbyråer, som kantine, lager, butikk e.l. er jo ikke så bra betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg jobbet gjennom Adecco og aldri skal gjøre den mer !!! Timelist og lønn stemer ikke. To uker jobbet GRATIS for Adecco . Jeg kan snakker bare negativ om dem.Aldri mer skal jobbe gjennom de d....s....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet for Adecco i flere år, og timelistene og lønn har alltid stemt overens (eneste gangene det har vært feil er hvis JEG har gjort feil).

Lønna er ikke den beste da (men ikke heelt ræva heller, jeg har litt over 150,- timen for en "enkel kontorjobb").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre si at mye av det der stemmer. Vet mange kolleger som hadde kluss med lønnsutbetalinger. Og mye annet tull.

Når det gjelder lønn stemmer det og, men hvis man forhandler om lønna er det lettere å få mer. Det fant jeg ut i ettertid.

Nå er dette som sagt ukvalifiserte stillinger. Vet ikke hvordan det er for lengre oppdrag og høyere stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...