Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Hvilken musikk ble spilt/skal spilles i deres bryllupsfest? Er det et band eller cdspiller som surrer i bakgrunnen?
Snurre Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 Vi skal ha et band på 7 personer. De skal spille all slags type musikk, dvs jazz, disco, swing, vals, 60-tals, 70-tals, 80-tals og 90-tals musikk.
Arwen Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 Vi brenner cder. Sparer masse på det og ønsker egentlig heller ikke band.
zmurfette Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Vi skal ha levende musikk. Noe annet er ikke et alternativ for meg. Men så har jeg en pappa som er musiker, så man kan vel si at jeg er arvelig belastet på det området... :-?
jea Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Skal ha en mann som spiller på keyboard og synger..han spiller alt mulig
Gjest Tex Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 For oss er det helt uaktuellt å høre et band spille coverlåter og svensktopp, så vi skal ha en DJ
camie Skrevet 23. november 2003 #8 Skrevet 23. november 2003 Tror vi går for DJ vi også.....Da vet vi allefall hva vi får.
Grooo Skrevet 23. november 2003 #9 Skrevet 23. november 2003 Skal ha en mann som spiller på keyboard og synger..han spiller alt mulig Det hadde vi også, og musikken var vel.. hva skal man si?? Variert? Hm... Var nok mest mine foreldre og deres generasjon som trivdes best med musikken som ble spilt, men jeg var så opptatt med alt annet at jeg liksom ikke helt fikk med meg hva som ble spilt.. Nå hører det med til historien at vi (brudeparet) og de yngre gjestene egentlig ikke er noen danseløver i alle tilfeller, så det var uansett bare foreldre+ genreasjonen som ville på dansegulvet. Det var dessuten flott vær ute, så mange var ute og koste seg i hagen mye av kvelden.
jea Skrevet 23. november 2003 #10 Skrevet 23. november 2003 GROOO::Han som spiller for oss ,kjenner jeg meget godt ..Vet han er go..Og han spiller alt fra svensk topp til cobacabana Så jeg liker det han spiller.. Og dessuten så vil jeg ikke ha disco musikk i bryllupet vårt.. Så jeg vet hva vi får og hos oss skal nok de fleste danse ..Men det er jo alltids noen som ikke vil danse... Men vi har hage som man også kan kose seg i .. :D
Isiselin Skrevet 23. november 2003 #11 Skrevet 23. november 2003 Vi skal ha et band satt sammen av tidligere og nåværende bandmedlemmer fra min fars band. For meg hadde det vært totalt feil å ikke ha levende musikk siden jeg er oppvokst med det. D ekommer vel til å spille gammeldans, svensktopp og koselige sanger fra gamle dager (Everly brothers, Elvis, Smokie og slikt). Det er denne typen musikk som jeg får litt klump i halsen og salig mimrende smil av så det var en selvsagt ting i vårt bryllup. Gleder meg! :D
Linsi Skrevet 23. november 2003 #12 Skrevet 23. november 2003 Er ikke så begeistret for sånne band vi... ihvertfall ikke av den typen vi har råd til. Vi kjenner en DJ, som til og med er ganske så flink, så han har vi "leid" ganske billig.
ringblomst Skrevet 23. november 2003 #13 Skrevet 23. november 2003 Vi skal ikke ha dans, da så og si ingen danser av gjestene våre. Så det blir ikke noe band i bryllupet, blir nok heller litt pianospill under kaffen og mp3 fra pc'en.
Saeria Skrevet 23. november 2003 #14 Skrevet 23. november 2003 Selv om datoen ikke er satt, fordi vi ikke har råd til å gifte oss ennå så har jeg veldig lyst til å spille noe av Michael Hoenig og Jeremy Soule før middagen. Ellers så aner jeg ikke. Tror mamma ønsker noe som hun og de eldre kan danse etter. (Mamma er 60, og jeg en attpåklatt ) Jeg kan ikke, og vil ikke, danse så mye. Hadde vært koselig med levende musikk. Vet ikke om vi skal ha kirke heller.. Er ikke religiøs, og da blir kirke litt feil for meg. Følte meg snål nok når jeg var i dåpen til tantebarnet mitt. Jeg er fadder, og måtte love å oppdra barnet i den kristne tro. Hmm... :klø: Har lyst å prøve å få en av de overnevnte komponistene til å lage noe jeg kan gå til "alters" til. Det to lager nydelig musikk. Veldig drømmeaktig.. :D *GIFTESYK!*
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #15 Skrevet 24. november 2003 vi skal ha gammeldansmusikk, vi.. (har mange venner i "miljøet") så vi håper å finne et lokalt spelemansslag eller noe..
April Skrevet 24. november 2003 #16 Skrevet 24. november 2003 Dette har vært et tema hos oss nå..Hadde litt lyst til å ha et band, men de koster en del. Svigers mente at det ble så tamt med cd! Men jeg synes det gav flere muligheter, da kan man jo spille (nesten) alt! Så vi har hørt med en som har spilt i noen bryllup og han skulle ha 2500kr! Regner med vi går for han..Er ikke så mange timene det blir musikk hos oss uansett!
nessi Skrevet 24. november 2003 #17 Skrevet 24. november 2003 Vi hadde først tenkt å bruke CD'er for å spare penger, men heldigvis syntes svigers at dette var en dårlig idee, så de har booket et lokalt band. Vi har hørt demoCD og de er kjempe flinke. Når man skal ha musikk i et bryllup synes jeg det viktigste er at man må huske å spille musikk for alle, både noe de på 25 liker og noe de på 65 liker. Hos oss blir det masse dansing, så vi må ha noe som swinger.
9na Skrevet 24. november 2003 #18 Skrevet 24. november 2003 Vi skal ha djs. Vi har tre venner som er halvprofesjonelle og som meldte seg frivillig. De kommer til å spille på festen, et par timer hver.
Jens Skrevet 27. november 2003 #19 Skrevet 27. november 2003 Vi skal både ha band som spiller coverlåter. Men, jeg skal gi dem en liste over låtene jeg vil de skal spille, og da spiller de dem også. De er drit kule unge musikere!I tillegg skal det brennes cdèr med moderne musikk.Festen blir for oss unge og de eldre er ikke prioritert her. Her spilles musikk jeg og min mann vil høre.
minniepus Skrevet 27. november 2003 #20 Skrevet 27. november 2003 Vet ikke. Har litt dårlig erfaring med band, men det kan jo være med å skape stemning hvis det er bra. Med mp3 vil vi kunne spille det meste alt ettersom, også er det mye billigere. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå