Gå til innhold

Tid og atter mer Tid


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hmmm...

Jeg har ikke brukt P-piller på et år, men har hatt jevnlig sex. Nå skal vi prøve å blir gravide, men da lurer jeg på en ting... Det så mange teorier om når nurket kommer og om hvor lang tid det tar før det klaffer... Noen får det til med en gang, andre bruker opp til noen år, men hva er da mone sjanser, skal jeg i det værste regne med 2 år fra nå, eller fra da vi slutta med pillen?

Vet også at det er individuelt, men liker å høre om deres meninger.

Vi har kjempelyst på barn nå, og da er det nesten skremmende å tenke på at kanskje om 2-3 år...

Iallefall er det godt å lufte ting til dere, masse gode svar og spørsmål

Lura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Spørsmålet ditt er nesten umulig å svare på, tror jeg. Det er utrolig individuelt hvor lang tid det tar å bli gravdid etter p-pilleslutt. Det eneste rådet man kan gi, er at du må være klar for å få en baby om ni måneder når du kaster pillene, men likevel være forberedt på at det kan ta tid.

Lykke til

Hilsen Hestehoven 30+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Første gangen men ble jeg gravid mindre enn to uker etter siste p-pille, andre gangen tok det 4måneder.

Tror ikke du trenger å regne 2år, jeg har hørt at det skal skje innen 1 år hvis dere har sex jevnilig og begge er "friske" på fruktbarhetsområdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...