Parelius Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Er det mange her inne som bruker bilde av seg selv i profilen eller er det tabu? Vet ikke helt hva jeg skal gå for ennå Anders
KaDust Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg gjør/gjorde det. Husker ikke hva jeg har der nå. Men er flere som bruker bilde av seg selv både som avatar og profilbilde.
Moscato Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Tror jeg har meg selv både på avataren og profilbildet, og tenker generelt sett lite over hva andre har:)
Parelius Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg gjør/gjorde det. Husker ikke hva jeg har der nå. Men er flere som bruker bilde av seg selv både som avatar og profilbilde. Takk, da var det løst!
Parelius Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2011 Tror jeg har meg selv både på avataren og profilbildet, og tenker generelt sett lite over hva andre har:) Jeg hadde faktisk ikke tenkt på at det er både Avatar og Profilbilde
Vulpes Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg har også bilde av meg selv både på avataren og på profilbildet for tiden. Narsissist vøtt :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå