Gå til innhold

Fitteslikking og hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg dame nå har har lyst til å slikke fitten hennes, men jeg er redd for at den skal smake surt/stramt osv.

Hvor lang tid tar det ca før smaken surner til? Hun pleier å dusje om morgenen, men vi har alltid sex på kvelden pga jobb og skole. Vil fitten fortsatt smake godt da eller bør hun vaske seg på nytt?

Hehe dumt spørsmål, men jeg lurer faktisk :)

En ting til, hvor vanlig bør man vente med å slikke fitte når man er i et nytt forhold? Vi har vært sammen i 3 mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Jeg har fått meg dame nå har har lyst til å slikke fitten hennes, men jeg er redd for at den skal smake surt/stramt osv.

Hvor lang tid tar det ca før smaken surner til? Hun pleier å dusje om morgenen, men vi har alltid sex på kvelden pga jobb og skole. Vil fitten fortsatt smake godt da eller bør hun vaske seg på nytt?

Hehe dumt spørsmål, men jeg lurer faktisk :)

En ting til, hvor vanlig bør man vente med å slikke fitte når man er i et nytt forhold? Vi har vært sammen i 3 mnd nå.

Det siste først, du bør vente til første gang dere har sex.

Deretter, hvis jenta har rukket å bli kåt før du skal til med tunga (og det er absolutt noe du bør prøve å fikse), vil kjønnssaftene dominere smaken der nede. Kaster du deg derimot rett i det, og hun ikke har dusja den dagen, vil det nok sikkert merkes og kjennes litt surt før hun kommer i gang..

Er smaken sur/stram mer enn to-tre ganger på rappen, kan det enten hende fitteslikking bare ikke er noe for deg, eller at hun naturlig smaker litt strammere - og da må du nesten vurdere hva du skal gjøre i fortsettelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Ta henne med i dusjen og gjør det der - faller garantert ismak. Klarer du det ikke når hun er nydusjet klarer du det aldri.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...