Gå til innhold

Veit om noen som har dop

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei !

Jeg lurer på hva man skal gjøre hvis man veit om noen som har dop i huset sitt, og selger..

Kan jeg ringe til politiet å si hvem det gjelder og saken, og være anonym!?

eller hvordan er dette..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tips Politiet annonymt : telefonnummer 02800

Skrevet

Når de oppbevarer og selger dop så er jo det kriminelt, jeg synes du burde se det som din plikt å kontakte politiet og snakke med dem om saken. Selvfølgelig vil de ikke fortelle hvem tipset kom fra om du ikke ønsker dette kjent.

Bare tenk på hvor mye jævelskap som gror ut fra dopindustrien, der stitter det kyniske mennesker som tjener penger på å spille sjangsespill med menneskeliv, de som smugler dopet går i fengsel for dem og de som bruker dopet mister livet sitt gradvis mens de betaler for å dø.

Vær så snill å ring.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk ! jeg skal vurdere å ringe !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leide ut en leilighet (i samme hus som meg), der det bodde folk som både brukte og solgte diverse. Tipset politiet flere ganger, men det er visst ikke det de prioriterer :( Håper det er bedre i ditt distrikt! :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Er det naboer?

Jeg forstår deg og synes også du bør ringe, men samtidig må du tenke etter om de vet at du kanskje er den anonyme ringeren. Man bør være svært forsiktig. Du vil nok ikke ha de på nakken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leide ut en leilighet (i samme hus som meg), der det bodde folk som både brukte og solgte diverse. Tipset politiet flere ganger, men det er visst ikke det de prioriterer :( Håper det er bedre i ditt distrikt! :)

Foreldrene mine sin hybelboer gjorde det samme, og politiet kjørte forbi i sivilbiler 2-3 ganger om dagen, hadde razzia med hunder, ga direktenr til foreldrene mine slik at de kunne ringe når det skjedde noe der, hjalp de med det formelle rundt utkastelse osv..

De var veldig behjelpelige her i hvertfall.

Skrevet

Hva slags dop er det snakk om?

Skrevet

Hva slags dop er det snakk om?

Spiller det noen rolle???

dop er dop.... og dop er dritt !!!

Skrevet

Jeg syns det spiller noe rolle. Om det er bare gress og ikke noe sterkere, så syns jeg man skal late som ingenting. :) Men det er min mening.

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det spiller noe rolle. Om det er bare gress og ikke noe sterkere, så syns jeg man skal late som ingenting. :) Men det er min mening.

Signerer.

• Liker 1
Skrevet

Foreldrene mine sin hybelboer gjorde det samme, og politiet kjørte forbi i sivilbiler 2-3 ganger om dagen, hadde razzia med hunder, ga direktenr til foreldrene mine slik at de kunne ringe når det skjedde noe der, hjalp de med det formelle rundt utkastelse osv..

De var veldig behjelpelige her i hvertfall.

Heldig var de :) (jeg som var anonym med et uhell før som svarer:) ) Vi fikk beskjed om at de skulle se nærmere på saken, men det skjedde aldri. Han som bodde hos oss var og "kjent av politiet", så de visste hva han drev med. Synd ikke slik blir prioritert her i distriktet iallefall. Både vi som leide ut og naboer slet jo med dette. :( (og det var ikke "bare" gress her heller.. :P Det er heller ikke enkelt å få kastet ut folk fra utleieenheter! Det tar sin tid. Ifølge husleieloven er det ikke ulovlig å drive med dop, tydeligvis. :(

AnonymBruker
Skrevet

Hei !

Jeg lurer på hva man skal gjøre hvis man veit om noen som har dop i huset sitt, og selger..

Kan jeg ringe til politiet å si hvem det gjelder og saken, og være anonym!?

eller hvordan er dette..??

Er du helt sikker på dette da, altså at personen oppbevarer dop hjemme og selger?

Tror nok politiet kommer til å spørre hvordan du vet dette, om du ringer dem, for å kunne ta en avgjørelse om hvor seriøst tipset ditt er :)

(Regner med de får tips både titt og ofte, der noen av disse viser seg å være misforståelser fra tipserens side, eller har bakgrunn i at noen vil lage helvete for personen de tipser om, (på samme måte som det finnes folk som melder helt normale foreldre til barnevernet kun for å være jævlige, på bakgrunn av en krangel e.l).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...