Gå til innhold

Hund med på bilferie


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Klaveret

Vi fikk noen til å passe vår hund da vi var på bilferie, men underveis møtte vi mange som hadde sine hunder med ... Jeg synes 8-10 timer kjøring daglig er for lenge selv om en lufter hver time.

Hva synes DU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

selv tar jeg ikke min hund med for jeg synes det blir litt lenge i bil.

Men hvist du finner en plass der du kan stoppe å leke litt å la hunden springe løs sånn at den får slitt seg litt ut og den får seg en par små lufteturer av og til skulle det vell gå greit tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes også det kommer ann på hvor lenge man skal kjøre. vist man skal kjøre 8timer for så å være på plassen til man reiser hjem igjen er greit, men synes det blir for mye vist man skal kjøre 8timer hver dag å bare ha en overnatting for å så kjøre vidre.

Det er nå min mening i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg har vært mye på tur med hund i bil. Men luftet ofte. Det er deilig å ikke stresse fra A til Å når man er på bilferie og med hund i bilen, så stopper man på steder man vanligvis ville kjørt rett forbi. Får sett litt ekstra på turen faktisk.

Men de dagene det har vært grisevarmt, har jeg kjørt grytidlig på morgenen eller sent på kvelden/natta, så hunden ikke blir for varm i bilen. Så lenge man tilpasser seg hunden på en slik tur, så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...