AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg og kjæresten har vært sammen i ett og et halvt år, ingen av oss har noen gang hatt noen kjønnssykdommer. Her en kveld drakk vi oss ganske fulle og hadde trekant med ei jente. Nå aner jeg ikke sist hun hadde sex, men jeg vet at hun hadde gjort det slutt med kjæresten for ikke så lenge siden. Hun sa heller ikke noe om at hun hadde sykdommer. Nå klager kjæresten min over at det gjør forferdelig vondt i penis når han er på do... Og jeg har mye tykk utflod, som nå har utviklet seg til å bli helt brun. Har også hatt noe smerter i underlivet, men ikke kraftige. Skal ha mensen om 2-3 dager, så kan jo også være derfor. Er dette tydelige tegn på klamydia? Slår meg selv i huet over å ikke ha brukt beskyttelse med en helt tilfeldig partner... Men så virket hun jo så "sikker" også. Hva tror dere? Hvis dere har hatt klamydia, kjenner dere igjen noen symptomer? Har også vært veldig kvalm i det siste, men fant ut at det var i sammenheng med en drikke jeg ikke tålte og det gikk over etter en syretablett. Han må vel uansett ta seg en tur til legen, men han er jo så forferdelig redd for å gå dit at jeg må sikkert dra dit selv for å teste meg... Men hvis jeg bare "spotter" og han har urinveisinfeksjon, bør han jo dra dit selv før det kan utvikle seg til noe verre!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Pek han i retning klamydia.no. Får han ikke utslag på den, så er det sannsynligvis UVI. Urinprøve er alt som skal til, han må neppe klås på (og, han kan alltid si nei om legen begynner mase om det).
Gjest Emo Fisk Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Altså, har en av dere det, har begge behov for behandling. Testene er gratis hos legen, og det samme er tablettkuren.
kristian82 Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Jeg og kjæresten har vært sammen i ett og et halvt år, ingen av oss har noen gang hatt noen kjønnssykdommer. Her en kveld drakk vi oss ganske fulle og hadde trekant med ei jente. Nå aner jeg ikke sist hun hadde sex, men jeg vet at hun hadde gjort det slutt med kjæresten for ikke så lenge siden. Hun sa heller ikke noe om at hun hadde sykdommer. Nå klager kjæresten min over at det gjør forferdelig vondt i penis når han er på do... Og jeg har mye tykk utflod, som nå har utviklet seg til å bli helt brun. Har også hatt noe smerter i underlivet, men ikke kraftige. Skal ha mensen om 2-3 dager, så kan jo også være derfor. Er dette tydelige tegn på klamydia? Slår meg selv i huet over å ikke ha brukt beskyttelse med en helt tilfeldig partner... Men så virket hun jo så "sikker" også. Hva tror dere? Hvis dere har hatt klamydia, kjenner dere igjen noen symptomer? Har også vært veldig kvalm i det siste, men fant ut at det var i sammenheng med en drikke jeg ikke tålte og det gikk over etter en syretablett. Han må vel uansett ta seg en tur til legen, men han er jo så forferdelig redd for å gå dit at jeg må sikkert dra dit selv for å teste meg... Men hvis jeg bare "spotter" og han har urinveisinfeksjon, bør han jo dra dit selv før det kan utvikle seg til noe verre! Sikkert klamyida eller gonore. Hun virket så sikker ja. Sånn bør du slutte å tenke mens leken enda er god!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Sikkert klamyida eller gonore. Hun virket så sikker ja. Sånn bør du slutte å tenke mens leken enda er god! Hehe, dritings og naiv. Har bare hatt en sexpartner, så klamydia var ikke akkurat det første jeg tenkte på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå