Gå til innhold

Odd fellow i Skien/Porsgrunn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Vi gifter oss i august neste år, og leter etter lokale i Skien eller Porsgrunn.

Etter masse leting hadde vi funnet Druidenes hus og Odd Fellow Skien, fordi vi ville ha fine hus der vi fortrinnsvis kunne ordne ting selv.

Vi endte til slutt med Odd Fellow Skien, men har i senere tid vurdert om det er nok plass til å "henge" hele dagen. Dermed fant vi ut at vi skulle sjekke Odd Fellow Porsgrunn- et lokale som er myyye større. Nå, etter å ha sett begge, vipper vi veldig. Noen som har erfaring med bryllup i disse lokalene?

Vi skal være ca 60 gjester, og skal ha live band og dans..

Noen som eventuelt har tips til andre lokaler i Skien/Porsgrunn som er "stilige", der du ca kan ordne ting selv, og der det ikke er kritisk dyrt å leie (5000- 8000 for helg)

Takk!:)

PS: Odd fellow skien har hjemmesiden: www.oddfellowgården.no, mens odd fellow porsgrunn ikke har bilder på nett..

Endret av Pepperbrud12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva med lokalet rett bak gamle jysk i skien? (husker jaggu ikke hva det heter der i farta, men er rett bak der jysk lå før, tvers over for gamle lidl) :) der hadde jeg festen, koselig lokale, ingen trafikk og folk på utsia osv. :) aldri vært i odd fellow, så det vet jeg desverre ikke noe om. men det i porsgrunn ligger jo midt i byn, med folk og biler på alle kanter?

AnonymBruker
Skrevet

vi var forøvrig nærere 70-80 folk, og fremdeles god plass. :)

Skrevet

Vært i bryllup på O.F. Skien og med 80 gjester var det veldig trangt. Men fint lokale.

Skrevet

.. Like ved jysk? Du husker ingenting om navn eller adresse heller?

Cathfoto- hvordan gjorde dere det med dans? Gavebord? Hvor mange fikk plass i salongen? Hvordan dekket dere langbord?

Takk,jenter!:)

Skrevet

Brudeparet hadde E-bord, og danset i det lille rommet før der vi spiste. Det var så trangt mellom radene i E'en at servitørene slet med å komme forbi. Om salongen er det innerste til Venstre så hadde de gaver og kaffegjestene der.

Skrevet

Det var vel ca 20 kaffegjester i den salongen.

Skrevet

Det var vel ca 20 kaffegjester i den salongen.

Stemmer.. Takk for gode opplysninger. Hjelper masse:) I bryllupet- var dere mye ute i den flotte hagen?:)

Skrevet

Nei, det var september og kaldt når middagen var ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

hei igjen, jeg som skrev innlegg nr to. :) nå har jeg grubla lenge i dag på hva det het, og endelig kom jeg på det. :P tollnes heter det bak gamle jysk der. :) men vet at det er litt lang ventetid der, men nå er jo dere et år i forveien, så bør jo gå bra. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i bryllup i Odd Fellow i Skien i fjor sommer. Vet ikke eksakt antall gjester, men det var nok over 60 stk. Brudeparet hadde runde bord, noe som var kjempefint i det lokalet. Hadde gått for det i stedet for langbord som kan bli ganske trangt.

Skrevet

Off topic: er det mange Grenlandsfolk på KG? :O

AnonymBruker
Skrevet

Off topic: er det mange Grenlandsfolk på KG? :O

hehe, ja, virker sånn til tider. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i bryllup i Odd Fellow i Skien i fjor sommer. Vet ikke eksakt antall gjester, men det var nok over 60 stk. Brudeparet hadde runde bord, noe som var kjempefint i det lokalet. Hadde gått for det i stedet for langbord som kan bli ganske trangt.

Hei!

Takk for svar.

Hadde de runde bord til middag og kaffe?

Hvordan gjorde de det med dans? Gavebord? Plass til å mingle?

Tusen takk for alle svar. Hjelper masse!

Tror det er endel folk fra grenland på KG- men grunnen til at det kommer så mye bryllupsspm er at det ikke finnes nettsider for noenting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...