Envy Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Nå som været er så fint har det blitt en del timer i solen, og selvfølgelig har jeg klart å blitt brent. Nå flasser jeg >.< Det er begynt å gå over nå, så det jeg lurer på er om noen vet hvor lenge man må vente før man evt soler seg igjen? Tenkte å ta sol i morgen før jobb, for vil beholde brunfargen (hudtypen min bli fort blek og kjip igjen). Kan dette være farlig, eller er 12 min sol greit?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Nå som været er så fint har det blitt en del timer i solen, og selvfølgelig har jeg klart å blitt brent. Nå flasser jeg >.< Det er begynt å gå over nå, så det jeg lurer på er om noen vet hvor lenge man må vente før man evt soler seg igjen? Tenkte å ta sol i morgen før jobb, for vil beholde brunfargen (hudtypen min bli fort blek og kjip igjen). Kan dette være farlig, eller er 12 min sol greit? Det er vell litt meningsløst å sole seg når man flasser? Uansett øker du kreftfaren med å sole deg nå som du er solbrent.
Envy Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Det er vell litt meningsløst å sole seg når man flasser? Uansett øker du kreftfaren med å sole deg nå som du er solbrent. Mulig jeg ordla meg litt feil. Jeg ER ikke solbrent lenger, jeg VAR og flassen er i ferd med å gi seg i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå