Gå til innhold

er dildoen min større enn normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest dildojenta
Skrevet

Når jeg koser meg, bruker jeg en dildo som er 5 cm i diameter og dermed 16 cm tykk. Er det unormalt svært, eller bruker dere andre jenter også dildo som er større enn vanlig kuk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... hvis den er 5cm i diameter så er den jo 5 cm tykk.. regner med du mener 16cm omkrets?

Gjest grønnfi
Skrevet

sjekk på nett du. Og se på størrelsen på bestselgerene, da får du svaret:-D

Gjest Dildojenta
Skrevet

Men på bestselgere står jo ofte kun lengden skrevet? Og de fleste jenter får uansett ikke inn mer enn 15 cm.. Ja, mener 16 cm omkrets!!

Gjest Katten.
Skrevet

Rabbit-dildoen til Madammen er vel en 14 cm i omkrets, og de selges det mye av. Så ikke så unormalt.

Skrevet

Rabbit-dildoen til Madammen er vel en 14 cm i omkrets, og de selges det mye av. Så ikke så unormalt.

Dagens WTF-øyeblikk: jeg leste litt for fort og leste "mamma" istedenfor "madammen". :overrasket:

• Liker 3
Skrevet

Dagens WTF-øyeblikk: jeg leste litt for fort og leste "mamma" istedenfor "madammen". :overrasket:

:skratte:

Min er 16 cm lang og 12 i omkrets, mer enn nok for meg! Får ikke til større leker, bare ubehagelig.

Skrevet

Den er nok større enn vanlig ja. Det sies jo at de dildoer og vibratorer som det blir kjøpt mest av har størrelse som gjennomsnittspenisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...